• Ik voel me echt heel heel kut. Ik was vergeten mn ete mee naar school te nemen, en had ook geen geld bij, dus ik zat al honger te lijen! Vervolgens valt textiel uit, en de laatste 2 uur voelde ik me echt misselijk. Ik ga meteen naar huis. Bij de poort kom ik de moeder van zo'n meisje tegen (Gister schold zij mij, en me fiets uit, toen flikkerde zei en riep ik lig je lekker omdat ik boos was, maar we hebben het goed gemaakt!) Die moeder keek me neidig aan. Nu kwam het broertje van dat meisje naar me toe en zei: 'Paarse fiets' Ik voelde me echt beroerd een met een grafstem zei ik: 'Zometeen ook een paarse J' Die moeder zei toen heel boos: 'Ja? Nou moet je maar eens proberen!' Ik weet niet wat zei voor ogen haalde, en ik wil het niet weten! 'Nee ik bedoel het niet zo maar' zei ik maar ze riep: 'Loop nou maar door!' Nu zit is hier te janken. Maar ik weet niet waarom. Ik had eerst honger maar ik wil niet meer eten!

    t komt wel goed schatjeeee <3


    Life is a beautiful struggle

    Sterkte?


    your eyes are like stars in the night.

    Puberteit...

    Komt helemaal goed, soms voel ik me ook wel eens zo en kan ik om niets gaan janken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben weer normaal hoor, maar als ik er nu op terug kijken. Denk ik: 'WTF? Dat ik daar zo dom over moet doen?'

    Ik jank ook vaak zonder te weten waarom. Je had gewoon je dag niet, heeft iedereen wel eens. <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zat gister in mijn bed te janken en het liep mijn oren in, want ik keek naar het plafond. Ik zat mezelf gewoon pijn te doen. -doe zowat niets anders-
    Maar wees blij dat je je soms zo voelt, anders zou er iets goed mis met je zijn. (:


    wth.

    Puberale stemmingswisselingen.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    aw:[
    Godd, ik huil best wel snel. Als ik boos ben ook.En dat is kud.
    Als ik blij ben. En ook als anderen huilen moet ik huilen. Ookal is het maar op tv, of in een boek ;ó


    Alleen maar tranen van geluk

    Cornflakes schreef:
    Puberale stemmingswisselingen.(krul)

    Cornflakes schreef:
    Puberale stemmingswisselingen.(krul)


    ja dat heb ik op dit moment ook. mijn ouders willen mijn spullen niet terug geven (waar dus ook HOOG benodige spullen in zit) dus ik ben zoooo saggo als wat omdat ik mijn spullen terug wil. maar zoo lang ze het niet terug geven blijf ik saggo:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor