• vertel je bloopers maar hier ^^

    Ö ik heb er een. !! Jaja. Normaal gezien draag ik lenzen maar ik heb zo al een week of 2 niet meer aangehad. Dus ik liep dus over straat zag ik een meisje afkomen en dacht ik natuurlijk weer O kijk Margot (een vriendin) en ik zwaai. zie ik even later dat zij het niet was. '-_-


    It even took me by surprise

    ik heb er ook een...
    ik was met 3 vriendinne naar de bios en toen was de film afgelope... maja 1 moest er weer naar de plee en wij dus met zen 4e naar de plee staat daar nog zoon andere vrouw en ik zo ik vind het hier te druk dus ik pak de deurklink vast valt die der af -_-' maar toen duwde iemand de deur dich en kwam die vrouw der niet meer uit dus wij zijn vet hard weggerent...


    Dead but delicious

    Ik had er gister nog een -_-
    Ik liep dus naast een jongen die ik echt heel erg leuk vind van mijn werk naar onze fietsen.
    Opeens ligt er een losse stoeptegel.
    Je kan het wel raden...
    Ik viel over de tegel heen midden op de stoep waar het net heel erg druk was.
    In mijn val gooide ik perongeluk een man omver.

    Ik had er gister nog een -_-
    Ik liep dus naast een jongen die ik echt heel erg leuk vind van mijn werk naar onze fietsen.
    Opeens ligt er een losse stoeptegel.
    Je kan het wel raden...
    Ik viel over de tegel heen midden op de stoep waar het net heel erg druk was.
    In mijn val gooide ik perongeluk een man omver.


    heb ik ook is gehad..
    maar ik had drinken in me hand
    dat gooide ik perongeluk over een vrouw heen..-___-
    die kwaad..
    ik kei hard weg rennen xd

    Ik was een keer op een verjaardag, ik ging naar buiten, eenmaal buiten keek ik even naar binnen. Ik zag dat mijn moeder wisselde met een andere vrouw, maar zij had ook een bruin vestje aan. Ik liep weer naar binnen en ik was vergeten dat ze gewisseld waren dus ik zei tegen die vrouw: 'Maam!' -_-' Iedereen lag in een deuk.


    a figment of your imagination

    Nou ik heb er ook een.

    Ik zit met een paar vriendinnen in een speeltuintje, we verveelde ons dood. Ik sta op en stoot me hoofd tegen een balk. Nog geen 2 minuten later stoot ik me hoofd precies op de dezelfde balk en plek. Dna lopen we naar de Mac. Stoot ik me hoofd tegen een deur waarop staat 'TREKKEN'. Ik schaamde me dood. Na het eten hebben gehaald gaan we zitten. Me veter zat los dus ik ga hem strikken stoot ik me hoofd tegen de tafel. -.-'


    Ik volede me echt dom. En me vriendinnen maar lachen xD.

    ik heb er ook een...
    ik was met 3 vriendinne naar de bios en toen was de film afgelope... maja 1 moest er weer naar de plee en wij dus met zen 4e naar de plee staat daar nog zoon andere vrouw en ik zo ik vind het hier te druk dus ik pak de deurklink vast valt die der af -_-' maar toen duwde iemand de deur dich en kwam die vrouw der niet meer uit dus wij zijn vet hard weggerent...


    Whahaha!!Zo grappig!!!Kheb buikpijn van het lachen!! xD


    You'll never dream alone. <3

    Nou Ik Had Met Een Vriendin Iets Te Veel Redd Bull Op En Ik Was Van Mezelf Al Erg Hyper.
    Dus Ik Ren Achteruit Druk Pratend Roept Mijn Vriendin Die Voor Me Liep Wat Dus Ik Draai Me Om Zo Met Me Kop Tegen Een Lantaarnpaal.
    Deed Fucking Pijn >.<

    ik stond een keer op een kei (je weet wel zo n grote steen) maar ik draai me om knal ik met me kop tegen een verkeersbord aan. heb 3 dagen hoofdpijn gehad. en toen ik het aan mn vriendinnen vertelde die kwamen natuurlijk niet meer bij.-,-'

    Ike ook vertellen (baby)

    Dus op mijn verjaardag ben ik eerst over mijn eigen
    koeie poten gestruikelt ,
    Wou ik naar buiten ben ik tegen die veranda deur gebotst , (was met gllas , dus dacht ik dat die deur openstonod xD)
    Eenmaal buiten wou ik naar de schommel , paar truks gedaan , en er van geflikkert!! o.O
    Ben ik van mijn fiets gevallen ,
    Had ik ruzie met mijn nicht , en heb haar dan in elkaar geslagen

    En weetje wat ik me het ergst voor schaamde , was dat iedereen , die op mijn verjaardag er was , me uitlachde!!

    Die verjaardag wil ik NOOIT meer meemaken!

    Is echt niet leuk , maar een pâar van die bloopers stonden op tape , en da was grappig om te zien , zeker toen ik van die schommel flikerde!!Wghaha (lol)

    XxKyleen


    You'll never dream alone. <3

    ik ben een keer met kleren en al in mijn zwembad gevallen XD want ik liep achteruit en hield geen rekening meer met het zwembad:P


    ow en ik ben een keer zo hard tegen een jongen aan gelopen dat ik bovenop hem viel op de grond,, heel lullig XD

    ow en met nieuwjaar heb ik iemand anders zijn glas kapot gestoote XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..