• Vind je Tokio Hotel altijd al zo'n geweldige band? En zou je het liefst in een verhaal van hun willen spelen? Of ben je iemand die van HELE ANDERE muziek houdt en wil je het liefst NIKS met ze te maken hebben? Vind je het leuk om een Tokio Hotel verhaal te lezen? of vind je het top als iemand ze helemaal belachelijk maakt? Vind je Tokio Hotel lachwekkend of überhip?

    Het maakt niet uit of je ze goed vindt of niet. I need YOU!
    Ik ben dus op zoek naar rollen. Ik zoek een bijrol en een paar figuranten.

    Voor de bijrol zoek ik iemand die Tokio Hotel helemaal niks vind en vooral Tom Kaulitz of iemand die alleen in het verhaal ze niet leuk vindt.

    Voor de figuranten zoek ik Tokio Hotel Fans. Het liefst een mega fan maar gewone fans zijn ook altijd welkom. O, en je komt wel meer in het verhaal voor dan één hoofdstuk.

    Wil je eerst het verhaal lezen, klik dan hier:
    http://www.quizlet.nl/stories/25307/tokio-hotel-haters-versus-tokio-hotel/

    Wil je de rol, vul dit dan even in:
    Naam:
    Foto:
    Leeftijd:
    Bijrol of Figurant?
    Tokio Hotel Fan of Hater?
    Hobby's:
    Karakter:
    Wat is het mooist aan jezelf/de rol die je speelt:
    Wat is het stomste aan jezelf/de rol die je speelt:
    Extra info:

    Dank je voor het lezen en als je een rol wilt krijg je ze snel mogelijk bericht!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 7:48 ]


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Nikki4ever schreef:
    Vind je Tokio Hotel altijd al zo'n geweldige band? En zou je het liefst in een verhaal van hun willen spelen? Of ben je iemand die van HELE ANDERE muziek houdt en wil je het liefst NIKS met ze te maken hebben? Vind je het leuk om een Tokio Hotel verhaal te lezen? of vind je het top als iemand ze helemaal belachelijk maakt? Vind je Tokio Hotel lachwekkend of überhip?

    Het maakt niet uit of je ze goed vindt of niet. I need YOU!
    Ik ben dus op zoek naar rollen. Ik zoek een bijrol en een paar figuranten.

    Voor de bijrol zoek ik iemand die Tokio Hotel helemaal niks vind en vooral Tom Kaulitz of iemand die alleen in het verhaal ze niet leuk vindt.

    Voor de figuranten zoek ik Tokio Hotel Fans. Het liefst een mega fan maar gewone fans zijn ook altijd welkom. O, en je komt wel meer in het verhaal voor dan één hoofdstuk.

    Wil je eerst het verhaal lezen, klik dan hier:
    http://www.quizlet.nl/stories/25307/tokio-hotel-haters-versus-tokio-hotel/

    Wil je de rol, vul dit dan even in:
    Naam:
    Foto:
    Leeftijd:
    Bijrol of Figurant?
    Tokio Hotel Fan of Hater?
    Hobby's:
    Karakter:
    Wat is het mooist aan jezelf/de rol die je speelt:
    Wat is het stomste aan jezelf/de rol die je speelt:
    Extra info:

    Dank je voor het lezen en als je een rol wilt krijg je ze snel mogelijk bericht!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Nou, ik ben geen TH fan óf hater, maar ik doe de hater wel. :3
    Naam: Alice Caine
    Foto: Alice.
    Leeftijd: 17
    Bijrol of Figurant?
    Tokio Hotel Fan of Hater?
    Hobby's: Lachen, gek doen, feesten, TH fans belachelijk maken, twitteren, nog meer lachen.
    Karakter: Alice is ontzettend wild en vrolijk, ze heeft een grote mond tegen iedereen, en haalt alles uit het leven wat erin zit.
    Ze luistert naar pop, rock, techno, dance enz. Eigenlijk alles waar je op kunt dansen. Zoals de rol al zegt, haat ze TH en alles wat er mee te maken heeft.
    Wat is het mooiste aan de rol die je speelt: Euh.. Wat bedoel je hier
    Wat is het stomste aan de rol die je speelt: mee? De eigenschappen?
    Extra info: Ze draagt een vriendschapsarmband, die ze altijd omheeft, met de naam van haar beste vriendin, Amber, erop.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 9:56 ]


    Great minds think alike.

    Mensjes, nog wat informatie trouwens over het verhaal:
    Het gaat over Bill en Tom die een buurman hebben die Fedder heet. Bill en Tom hebben meestal ruzie met Fedder en een musterie gast vindt dat niet leuk en wilt zorgen dat ze elkaar aardig vinden door te zorgen dat ze in elkaars lichaam terecht komen en ze komen pas weer in hun eigen lichaam terecht als ze vrienden zijn of elkaar minstens niet meer haten. Maar zal dat ooit gebeuren of moet Bill voor de rest van zijn leven voor Fedder spelen en Fedder voor Bill?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 9:38 ]


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Naam: Susanne Maas
    Foto:
    Leeftijd: 15
    Bijrol of Figurant?
    Tokio Hotel Fan of Hater?
    Hobby's: zingen, dansen, met mijn katten spelen, met vriendinnen
    Karakter: verlegen, aardig
    Wat is het mooist aan jezelf/de rol die je speelt: ???
    Wat is het stomste aan jezelf/de rol die je speelt: ik maak soms hele domme opmerkingen
    Extra info: ik hou van jou verhalen!!!

    Naam: Merel.
    Foto: Klikkeerdd
    Leeftijd: 18
    Bijrol of Figurant? Kies jij maar ^^
    Tokio Hotel Fan ! :D
    Hobby's: Gitaarspelen, slapen, buien zijn.
    Karakter: Lief, zorgzaam en heeft wel haar woordje klaar staan. Ze is geen makkelijk type dat zich snel laat ompraten en ze houdt rekening met anderen.
    Wat is het mooist aan jezelf/de rol die je speelt: Ze wilt iedereen graag helpen en ze kan zich snel mengen in een groep.
    Wat is het stomste aan jezelf/de rol die je speelt: Ze kan soms heel arrogant of bitchy overkomen terwijl ze het helemaal niet zo bedoelt.
    Extra info: Ze heeft een jonger zusje. Ze woont in een klein huisje en werkt in een smoothiebar.

    Hoop dat je mij kiest :D


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Tokio Hotel zijn vieze homotjes


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    IK BEN EEN HATER

    HET zijn gwn smerige FAGS
    Bill is egt een meisje, en dan loopt hij ook nog te rotzooien met z'n broertje...
    Gatver
    Egt een Pokkenhekel aan die niet kunnende zingen Gays


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    FightforDead schreef:
    HET zijn gwn smerige FAGS
    Bill is egt een meisje, en dan loopt hij ook nog te rotzooien met z'n broertje...
    Gatver
    Egt een Pokkenhekel aan die niet kunnende zingen Gays

    Jij bent echt gewoon geniaal :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hey Mensjes!
    Ik heb er geen problemen mee dat je Tokio Hotel haat maar deze topic was meer voor mensen die een rol in het verhaal "Tokio Hotel Haters versus Tokio Hotel" willen en niet om te zeggen hoe slecht ze wel niet zijn dus ...
    Als jullie ze willen uitschelden open een eigen topic!!!!!!

    Dus haat je ze en wil je GEEN rol, ga bitte ergens anders heen!!!!!!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Naam: Alicia Luna
    Foto:klik
    Leeftijd: 16
    Bijrol of Figurant? Bijrol
    Tokio Hotel Fan of Hater? Fan
    Hobby's: Muziek luisteren,proberen te drummen
    Karakter: Verlegen behalve als ze bij haar vrienden is of iemand Tokio Hotel beledigt
    Wat is het mooist aan jezelf/de rol die je speelt: ze is heel zorgzaam
    Wat is het stomste aan jezelf/de rol die je speelt: Ze kan soms harder reageren als ze wilt
    Extra info: Alicia heeft altijd een Tokio Hotel ketting aan als geluksbrenger


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz