• Echt waar.

    Ik liep vandaag zo in de gangen van school en wilde naar huis gaan. Had net een kapitein koek op en wilde net het papiertje weggooien. Mijn sleutel van mn fiets zat in diezelfde hand.
    Je raadt het al.
    Sleutel en al in de prullenbak. Greeeeeeeeeat!
    En dan is het ook zo'n ton weet je wel, zo'n grote...
    Toen heb ik een jongen (een leuke:9~) gevraagd of hij me wilde helpen, en toen - de held - heeft ie hem eruit gevist.
    Lief hè?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mongoooooooooool. (cat)


    Only losers can act the way you do

    o, slimmerd -.-"


    make cake, not war

    haha, geweldig.


    It's time to be happy again.

    Weetje hoe vaak dat gebeurd bij mij? :'D (niet dat stuk met de leuke jongen, dan)


    All this dampness is damp.

    Weetje, dit is pas een geniale innovatieve versiertruc. Een stuk beter dan de 'oeps, sorry dat ik tegen je aanbotste' smoes (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, geweldig <3
    Ik had een keer een mars en een krijtje in mijn hand, je raad het al, ik nam een hap van dat kutkrijtje -.-

    Zaitsev schreef:
    Weetje, dit is pas een geniale innovatieve versiertruc. Een stuk beter dan de 'oeps, sorry dat ik tegen je aanbotste' smoes (baby).


    We're hiding behind skin that's too tough

    Soldier schreef:
    Weetje hoe vaak dat gebeurd bij mij? :'D (niet dat stuk met de leuke jongen, dan)

    Ghehehe dat die jongen jou kwam helpen is wel super lief :Y)(krul). Heel slim aangepakt, hahaha.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik had een brikje appelsap in mijn hand, en een koekje. Tijdens de pauze op school, en er stonden veel mensen bij. Begin ik toch niet te schudden met het koekje _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zaitsev schreef:
    Weetje, dit is pas een geniale innovatieve versiertruc. Een stuk beter dan de 'oeps, sorry dat ik tegen je aanbotste' smoes (baby).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soldier schreef:
    Weetje hoe vaak dat gebeurd bij mij? :'D (niet dat stuk met de leuke jongen, dan)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Aah, wat lief van die jongen! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zaitsev schreef:
    Weetje, dit is pas een geniale innovatieve versiertruc. Een stuk beter dan de 'oeps, sorry dat ik tegen je aanbotste' smoes (baby).


    hm nu je het zegt...

    ik ga het ook eens proberen XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zaitsev schreef:
    Weetje, dit is pas een geniale innovatieve versiertruc. Een stuk beter dan de 'oeps, sorry dat ik tegen je aanbotste' smoes (baby).

    Haha, ja eigenlijk wel hè!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?