• Hebben jullie ze al?
    ik heb deze en deze en deze krijg ik in november. YAY.


    It's time to be happy again.

    Moet ik nog halen, maar dan wel enkellaarsjes. Niet van die kolossale laarzen :'D Of 'paardrijlaarzen' w/e.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik zoek de perfecte.
    Ik wil een witte laars met wit bont, het liefst met sleehak. Of een stel coole moonboots. Maar ik kan het nergens vinden.


    Your make-up is terrible

    Die laatste zijn wel mooi. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Neen, ik heb liever zin om dure en dikke sneakers te kopen van een onbekend merk.


    All this dampness is damp.

    ik heb er nog blauwe van vorig jaar , die ik pas op het einde van de winter heb gekregen , dus ik krijg er vast geen nieuwe :d


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Soldier schreef:
    Neen, ik heb liever zin om dure en dikke sneakers te kopen van een onbekend merk.


    the world is filled with people that we dont understand

    Oja.
    Ik heb laatste nieuwe schoenen gekocht. Big ones. Die zijn warm genoeg dus ik hoef geen winterlaarzen ofzo te kopen. Nu misschien wel nog voor in de sneeuw, maar daar heb ik er al voor. En dat zijn gewoon echte botten. Geen modegevalletjes. Da's voor mij absoluut niet nodig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moet nog nieuwe (nep)uggs hebben. Die moet ik zelf betalen ben ik bang, omdat mijn vader vandaag al nieuwe Nikes heeft betaald (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga zaterdag nieuwe winterlaarzen kopen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Ik ga zaterdag nieuwe winterlaarzen kopen.:Y)

    Me too:9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    wtf hoe duren schoen heb jij wel niet O.O. die van mijn zijn niet duurder dan 25 euro-.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik doe niet aan laarzen(nerd)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind ze leuk. Ik moet nog gaan shoppen (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Naah, ik koop er waarschijnlijk geen en ga die van vorig jaar kapot lopen. En moest ik ze halverwege de winter beu worden dan koop ik zelf wel een paar goedkope schoenenreus laarzen :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik houd meer van Allstars enzo :3 ben niet zo'n laarzen type.