• Door wat dingen die onze klas heeft veroorzaakt (Geen zin uit te leggen wat precies, maar geloof me, het is écht erg) hebben we vaste plaatsen gekregen, en zo moeten we élke les zitten. Ik en 2 vriendinnen hebben helemaal níks gedaan en draaien er dus ook voor op. Nu zit ik langs iemand die ik helemaal niet ken GVD. En ik kan er niet tegen wanneer ik langs iemand zit die ik niet ken. En zij zelf is fockin verlegen dus ze praat niet. En dus praat ík niet. En dus word ik dus tering erg chagerijnig omdat ik mijn verhalen niet kwijt kan tegen mijn vriendinnen, want die zitten ergens anders.
    Ik kan mezelf gewoon niet zijn, nee, dat kan ik niet bij een vreemde. En ik weet niet hoe zij is, kan ik bepaalde woorden niet bij haar gebruiken? Geen idee, damnit. Ik haat dit zo godverdomme erg. Ik wil gvd niet naast iemand zitten waarmee ik gewoon níet mee kan praten. Ik ga me echt vet kut voelen op school en ga nu met nóg ergere tegenzin naar school :/ Ik heb er géééééén zin in!

    Echt! K*tschool! En zeg nou niet: Probeer vrienden te worden met haar. Nee, doe ik niet. *chagerijnig*

    damn. En dat moest ik gewoon ff kwijt. schijt. Morgen is de 1e dag zo, ben benieuwd hoe dat weer gaat :/ Alleen in de pauze kan ik met vriendinnen praten, damn.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 15:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2010 - 15:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit ook niet bij mijn vrienden, dusja. Je kunt die mensen toch leren kennen? Er zit niks anders op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Buh. Had ik ook een keer, daarna gingen we gewoon zitten waar we wouden. Nog even en school wordt een gevangenis, nou gelukkig zit ik niet meer op school.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat is echt behoorlijk klote. x_x Houdt goede hoop? Bij ons veranderde het toen weer na een aantal weken.. Ik hoop dat het zo ook gaat lopen voor je. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je rijmt allesinds nog. (krul) "En dat moest ik gewoon ff kwijt. schijt." Oké, sorry! :/

    Ja, als het niet anders kan. Ik weet hoe dat voelt... Bij mij was het nog erger, het was een andere klas. Maar meer ga ik niet vertellen want mijn voorbeeld moet je dus écht niet volgen. ;l


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Arme Sem, hier is een schouder om uit te huilen.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    dat had ik vorig jaar


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het is toch ook logisch dat dat meisje verlegen is, ze kent jou niet en als jij dan ook niet praat word dat natuurlijk niks. Ik zou het gewoon even aanzien, je hebt geen keus.


    -

    Stripe schreef:
    Dat is echt behoorlijk klote. x_x Houdt goede hoop? Bij ons veranderde het toen weer na een aantal weken.. Ik hoop dat het zo ook gaat lopen voor je. :'3


    Wie du mir, so ich dir.

    Arme jij. ö
    Je moet niet bij mij zitten. Want dan word je nog chagerijniger.
    Ik ben éénmaal een kutstil persoon
    :Y)

    EA schreef:
    Arme jij. ö
    Je moet niet bij mij zitten. Want dan word je nog chagerijniger.
    Ik ben éénmaal een kutstil persoon
    :Y)
    HAHAHA jij wel. Maar niet meer wanneer ik langs je zit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien wordt ze wat losser na een tijdje. Ik hoop het voor je (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind persoonlijk dat je een beetje drama schopt, anyways. Veel succes dan maar. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ugh, ik snap het helemaal. :/
    Ik moest ook eens met mijn drie vriendinnen helemaal apart zitten; iedereen in een verschillende uithoek van de klas.
    Ik mocht die persoon totaal niet omdat ie ongeloofloos saai was en alleen met de neus in de boeken zat, en ik kon helemaal niets kwijt aan mijn vriendinnen...
    Sterkte Sem!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maar mensen!
    De stille mensen kun je ook leren kennen!
    Ik praat nu veel met een meisje dat eerst geen woord durfde te zeggen tegen me.
    Het is het einde van de wereld niet als je niet naast je vriendinnen kan zitten hoor. ¬¬'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    Ik vind persoonlijk dat je een beetje drama schopt, anyways. Veel succes dan maar. (:

    Dat vind ik ook. Ik heb het nooit gekend dat je gewoon mag gaan zitten waar je wilt. Ik heb al mijn hele leven een vaste plaats die maar om de drie maand veranderd.


    Let the Night embrace you