• Katten maken gebruik van een kattenbak. U hoeft niet op te staan om 6 uur 'S ochtends om ze uit te laten in alle soorten weersomstandigheden. Een kat hoef je ook niet te trainen als ie op de kattenbak moet,vanaf dat ze een kitten zijn leren ze dat automatisch. Je hoeft de kat alleen laten zitten in de kattenbak en ze weten wel wat te doen.
    Katten zijn onafhankelijk. U kunt een kat alleen voor een paar dagen alleen laten en ze zullen niet worden getraumatiseerd. Maar zorg ervoor dat je genoeg droog voedsel en water hebt, tot hun beschikking.
    Katten wassen zich. Een kat hoor je eigenlijk nooit te douchen (behalve als ze echt behoorlijk vies zijn) Ze likken zichzelf altijd schoon.Het kan zijn dat ze dan haarballen krijgen,Maar er zijn heel veel manieren om haarballen te voorkomen.
    Katten zijn stiller. Een miauwende kat is meestal veel stiller dan een hond die blaft. Ze zullen je niet wakker maken midden in de nacht.
    Katten zijn meer geavanceerder dan honden. Katten zijn strak en bijna altijd aantrekkelijk. Ze geven een vorstelijke allure als ze gaan zitten.
    Katten bedelen meestal niet om voedsel. Ze zijn misschien niet altijd gelukkig met het voedsel dat ze krijgen, maar ze zullen meestal niet zitten aan de eettafel en bedelen om restjes.
    Katten spinnen. Er is niets lekkerder dan het spinnen van een kat om je goed te voelen. Het is bewezen dat het spinnen van een kat uw bloeddruk en uw stress te verlagen. Er zijn ook studies die suggereren dat katten gebruik maken van spinnen om de mens te manipuleren.
    Katten geven kopjes om je affectie te tonen. Ze tonen affectie door te wrijven met hun koppen tegen je benen of door het geven van een zachte kopstoot.
    Een Katten verwacht niet dat die moet worden genomen voor een paar wandelingen. De meeste katten zullen niet tolereren aan de lijn en zal het meestal niet werken wanneer u probeert om ze toch te nemen voor een wandeling.
    Katten kunnen hun hele leven lang binnenhuis blijven. Hoewel veel mensen hun katten vrij laten rondlopen, vele anderen, met name in de steden, houden hun katten binnenshuis.De katten zijn er tevreden mee en hebben geen enkele problemen


    Je mpp moeder swaa

    Punt 1: kattenbakken stinken enorm en honden + de meeste katten gaan naar buiten, dus dat stinkt niet. Je kunt dat kattenbakpunt wel weghalen dus.
    Punt 3: Katten zijn veel viezer als honden, juist omdat ze zich wassen.
    Punt 4: Als je een goed afgerichte hond hebt, blaft die je ook niet wakker.
    Echt zoveel van je punten zijn onderuit te halen x'D
    En dit is pas de helft die ik onderuit heb kunne halen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Punt 1: kattenbakken stinken enorm en honden + de meeste katten gaan naar buiten, dus dat stinkt niet. Je kunt dat kattenbakpunt wel weghalen dus.
    Punt 3: Katten zijn veel viezer als honden, juist omdat ze zich wassen.
    Punt 4: Als je een goed afgerichte hond hebt, blaft die je ook niet wakker.
    Echt zoveel van je punten zijn onderuit te halen x'D
    En dit is pas de helft die ik onderuit heb kunne halen x'D

    1) Hoeft niet, daar bestaan ook middelen voor. Behalve als ze je ze verschoont kan het stinken.
    3) Als ze te vies zijn kun je ze gewoon wassen, no prob. Ze zijn nogal van de persoonlijke hygiëne integendeel tot honden, waardoor deze laatstgenoemde dus viezer zijn.
    4) Klopt, maar niet alle honden zijn echt goed af te richten. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hagelslag schreef:
    Punt 1: kattenbakken stinken enorm en honden + de meeste katten gaan naar buiten, dus dat stinkt niet. Je kunt dat kattenbakpunt wel weghalen dus.
    Punt 3: Katten zijn veel viezer als honden, juist omdat ze zich wassen.
    Punt 4: Als je een goed afgerichte hond hebt, blaft die je ook niet wakker.
    Echt zoveel van je punten zijn onderuit te halen x'D
    En dit is pas de helft die ik onderuit heb kunne halen x'D


    De kattenbak kan je ook buiten plaatsen (als je tenminste een tuin en/of balkon hebt)

    Katten zijn juist veel schoner om dat er geen varkensvlees zit in kattenvoedsel (dus wel in hondenvoedsel daar ben ik juist achter gekomen)

    Ik vind het eigenlijk dom als een hond naar zijn of haar baasje moet luisteren.katten leren het van zichzelf en niet van een ander mens.Daarom zijn ze meer intelligenter

    En de volgorde van je punten kloppen ook niet..waar is 2 gebleven? :']


    Je mpp moeder swaa

    StereoZebra schreef:
    (...)

    De kattenbak kan je ook buiten plaatsen (als je tenminste een tuin en/of balkon hebt)

    Katten zijn juist veel schoner omdat ze bijna nooit kwijlen en bijna alle honden doen dat :'3 een kattentong is ook ruw dus niet zo nat dan die van een hond

    Ik vind het eigenlijk dom als een hond naar zijn of haar baasje moet luisteren.katten leren het van zichzelf en niet van een ander mens.Daarom zijn ze meer intelligenter

    En de volgorde van je punten kloppen ook niet..waar is 2 gebleven? :']


    Je mpp moeder swaa

    Stripe schreef:
    (...)
    1) Hoeft niet, daar bestaan ook middelen voor. Behalve als ze je ze verschoont kan het stinken.
    3) Als ze te vies zijn kun je ze gewoon wassen, no prob. Ze zijn nogal van de persoonlijke hygiëne integendeel tot honden, waardoor deze laatstgenoemde dus viezer zijn.
    4) Klopt, maar niet alle honden zijn echt goed af te richten. :'3


    1) zoals kattenbak poeder die de vieze geurtjes vermijd.Dat is wat ik heb.


    Je mpp moeder swaa

    Als een hond buiten zit heb je van dat alles geen last?
    Katten komen ook om voedsel bedelen aan de tafel. Daar heb ik het perfecte voorbeeld van.
    Er zijn honden die even onafhankelijk zijn zoals een kat en dan heb je ook weer katten die afhankelijk zijn.
    Ook honden kunnen hun hele leven binnen blijven lijkt mij.
    En honden hebben ook zo hun manieren om ze hun affectie te tonen. Ze spelen, komen bij je liggen, vragen om geaaid te worden en ga zo maar verder.
    Jou puntjes zijn dus niet standvastig om aan te tonen dat een kat zoveel beter is dan een hond.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Honden zijn beter.
    Ze zijn al eeuwen de beeste vriend van de mens. Je kunt er tenminste wat mee, spelen enzo FATSOENDELIJK. Honden zijn gewoon je vriend, je familie, en dat kun je ook aan ze zien. Ze kwispelen, geven je kusjes, laten zien dat ze van je houden. Honden zijn net mensen.

    Katten vind ik gewoon vieze beesten, wanneer ze weggaan weet je nooit waar ze zitten. En ze kunnen zich wel likken, maare... alsof zo'n tongetje alles schoon houd. En daarmee likken ze je, bleh. Die beesten springen ook overal op, tafels en weetikveel. :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Waar slaat dit op :8


    -

    oh en honden maken je niet wakker midden in de nacht :/ Alleen puppies, maar dat is logisch. Katten zijn juist die beesten die op je bed slapen en over je heen lopen.
    c:
    En als je je hond goed opvoed blaft die 's nachts niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    StereoZebra schreef:
    (...)

    De kattenbak kan je ook buiten plaatsen (als je tenminste een tuin en/of balkon hebt)

    Katten zijn juist veel schoner om dat er geen varkensvlees zit in kattenvoedsel (dus wel in hondenvoedsel daar ben ik juist achter gekomen)

    Ik vind het eigenlijk dom als een hond naar zijn of haar baasje moet luisteren.katten leren het van zichzelf en niet van een ander mens.Daarom zijn ze meer intelligenter

    En de volgorde van je punten kloppen ook niet..waar is 2 gebleven? :']

    Die had ik niet behandeld.
    Still, een kattenbak is viezer naar mijn mening.
    En waarom is het dom als een hond naar de baas moet luisteren?
    Ik bedoel: wil jij dat je hond overal heen loopt en naar iedereen blaft?
    Ik neem het niet voor honden op, want ik heb zelf 3 katten & 1 hond dusja.
    Ik vind dit echt een kut discussie trouwens.
    Niet echt de moeite waard.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Waar slaat dit op :8
    Het is iemands persoonlijke mening om het feit waarom zij katten beter vind als honden. Dit topic maken heeft haar waarschijnlijk op het idee gebracht door de stelling die nu tussen 'actieve topics' staat. "Waar slaat dit op :8?" Komt niet echt vriendelijk over, sorry dat ik het zeg :x.

    Máár aangezien hier al een stelling over is. Stel ik voor dat je je discussie verder zet in die stelling. Dit word eigenlijk enkel gezien als een 'dubbeltopic'

    Het desbetreffende topic.

    -slotje-

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 15:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kikkeli schreef:
    oh en honden maken je niet wakker midden in de nacht :/ Alleen puppies, maar dat is logisch. Katten zijn juist die beesten die op je bed slapen en over je heen lopen.
    c:
    En als je je hond goed opvoed blaft die 's nachts niet.

    Onze honden mogen niet naar boven. :'D En mijn katten komen mijn kamer ook niet in. Ik hoef alleen te zeggen 'moven' en ze gaan ook daadwerkelijk weg. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Het is iemands persoonlijke mening om het feit waarom zij katten beter vind als honden. Dit topic maken heeft haar waarschijnlijk op het idee gebracht door de stelling die nu tussen 'actieve topics' staat. "Waar slaat dit op :8?" Komt niet echt vriendelijk over, sorry dat ik het zeg :x.


    Vind ik ook niet nee. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Het is iemands persoonlijke mening om het feit waarom zij katten beter vind als honden. Dit topic maken heeft haar waarschijnlijk op het idee gebracht door de stelling die nu tussen 'actieve topics' staat. "Waar slaat dit op :8?" Komt niet echt vriendelijk over, sorry dat ik het zeg :x.

    Ik vind het gewoon nogal onzin (i'm sorry), kan ze het toch beter in dat topic zetten? Blijft de discussie tenminste op 1 plek (A)


    -

    Stripe schreef:
    (...)
    Onze honden mogen niet naar boven. :'D En mijn katten komen mijn kamer ook niet in. Ik hoef alleen te zeggen 'moven' en ze gaan ook daadwerkelijk weg. 8D

    Hahah luisterden mijn katten daar maar naar. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.