• Mijn klas zit vol met snobs (zoals de Nederlanders het zeggen: kakkers), Franco's (Franstaligen die gewoon Frans spreken waar iedereen bijstaat) en mensen die denken dat ze het helemaal zijn. Even ter info.

    Tijdens biologie moest één van hen antwoorden. Hij wist het antwoord niet en was dan maar iets aan het raden aan de hand van de vraag. Toen bleek dat hij er echt heel dichtbij zat en het dus eigenlijk juist had, zei hij: 'Echt? Is het juist? Nee? Amaaaaaaaaaaaaai, ik ben goed.' Echt heel stoer enzo. Waarop die leerkracht antwoordde: 'Er zitten hier nogal strekenkinderen in de klas hoor.'

    Iedereen vindt die leerkracht grappig en omdat hij gewoon heel droog is, lachte iedereen daarmee. Ze dachten dat het een grap was, maar ik, een niet snob, merkte dat hij dat echt meende. En dat vond ik zo geniaal: hij méénde het echt. _O_

    Voor de duidelijkheid: 'strekenkinderen' zijn kinderen/mensen met streken, mensen die denken dat ze het zijn. (nerd)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 16:14 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, wat een coole leraar (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Voor de duidelijkheid: 'strekenkinderen' zijn kinderen/mensen met streken, mensen die denken dat ze het zijn. (nerd)


    & Daar ben ik het mee eens

    :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Optimistic schreef:
    Haha, wat een coole leraar (krul)
    Dat was trouwens dezelfde leerkracht die zei: 'Hij zal je helpen, anders breekt je ruggetje.' Haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 16:16 ]


    Only losers can act the way you do

    Bij mij zou elke leraar zo reageren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Drie hoeraatjes voor jouw leraar. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuke leraar!:Y)

    Geweldig! _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    haha Omg. Onze leraar maakt twee jongens soms gewoon uit voor homo, omdat ze zeg maar aan elkaar zaten in de les. :3.
    En diezelfde leraar zegt ook altijd tegen een jongen uit mijn klas dat hij zijn broek omhoog moet doen, en anders mag hij zich gaan melden, want die leraar wil zich daar niet aan ergeren.
    En dan heb ik echt zo iets van: Ohmygod, waarom let je daar als leraar op?!


    Alleen maar tranen van geluk

    Reassurance schreef:
    Bij mij zou elke leraar zo reageren :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reassurance schreef:
    Bij mij zou elke leraar zo reageren :')
    Bij mij niet. Want kijk: heel mijn school zit vol met snobs en heel veel leerkrachten kunnen die snobs hebben of zijn er zelf één. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Mag ik u leerkracht is lenen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'