PUKKELxDING schreef:
(...)Precies, als je dan eenmaal een vaste relatie hebt, dan hoef je in ieder geval nooit te denken 'Maar misschien is er nog veel meer...!'
Vroeger was ik er ook 1 dan, nouja ik deed niet aan relaties dan maar gewoon pak wat je pakken kan x'D En nu heb ik een vaste relatie en vind ik het allemaal prima. Ik denk niet van 'oh had ik dat nou maar gedaan' enzo zoals Annick al zei
Kikkeli schreef:
(...)Ik vind van niet, beetje zo snel van jongen naar jongen. maarja.
Kijk maar naar wat Annick zegt. Als je overal op en in hebt gezeten, dan zal je niet zo snel aan je vaste relatie twijfelen. Ervaring is nooit slecht voor je: het maakt je wijzer.
Hagelslag schreef:
(...)
Kijk maar naar wat Annick zegt. Als je overal op en in hebt gezeten, dan zal je niet zo snel aan je vaste relatie twijfelen. Ervaring is nooit slecht voor je: het maakt je wijzer.
Op en in hebt gezeten :'D Dat klinkt zó heerlijk fout
Ik vind dat best wel meevallen... Mijn beste vriendin had toen het uit was met haar ene vriendje, meteen dezelfde dag al met een ander. Maar dat was omdat ze elkaar al heel lang enz leuk vonden, en ze het niet met die ander durfde uit te maken.
Hagelslag schreef:
(...)
Kijk, jij snapt wat ik bedoel.
Ghehe, dat dacht ik ook altijd bij mijn eerste vaste relatie Hij was mijn eerste, en ik was zo zenuwachtig dat ik nooit met iemand anders zou kunnen zijn
Hagelslag schreef:
(...)
Dat ging goed, had ze er mee, zegt ze: Nee, hij was niks. Dat klinkt gewoon alsof je een jongen uitkiest uit een groot menigte en gewoon uitprobeert. Nee, lijkt me niet goed.
Kikkeli schreef:
(...)
Dat ging goed, had ze er mee, zegt ze: Nee, hij was niks. Dat klinkt gewoon alsof je een jongen uitkiest uit een groot menigte en gewoon uitprobeert. Nee, lijkt me niet goed.