• heb jij veel vrienden op school?
    een BBF of eerder veel vrienden?
    hier kan je je liefde voor je vrienden allemaal kwijt!µ
    groetjes!

best friends forever

Cloudburst schreef:
    (...)

Dat vind ik... raar. (': Ik zou school echt amper overleven zonder vrienden daar. (:

Ik zit in een nieuwe klas vanwege verschillende richtingen, ken maar 1 iemand in mijn klas (krul) Heb ook maar 2 dagen school, en ik begin niet meer aan schoolvrienden want dat werkt niet voor mij :')

Dat was mijn verhaal (krul)

-

Genius schreef:
    (...)
    Ik zit in een nieuwe klas vanwege verschillende richtingen, ken maar 1 iemand in mijn klas (krul) Heb ook maar 2 dagen school, en ik begin niet meer aan schoolvrienden want dat werkt niet voor mij :')

Dat was mijn verhaal (krul)

Haha, oké, ik snap het. (':

If we had not a soul, music would have created it.

Cloudburst schreef:
    (...)

Haha, oké, ik snap het. (':

Ghehe mooi (krul)

-

Ik vind dat ik genoeg vrienden heb.:Y)

everything, in time

niet uberveel vrienden maar wel hele goeie

#WWED - What Would Emma Do?

Ik was de afgelopen 3 jaar met zo'n beetje heel de klas bevriend, maar dit jaar zit ik in een stomme klas met arrogante mensen.. Maar al mijn beste vrienden van school op 1 na zitten nog in mijn klas (:

Everything means nothing, if I ain't got you.

Nou uh, ik heb wel vrienden maar niet superveel ofzo :'D

Ik heb helemaal geen vrienden op school :'D. En beter nog, ik ken eigenlijk niemand :Y). Ik ken 2 mensen die bij mij economie hebben, want die zijn van mijn oude school en zij zijn niet eens vrienden, maar meer mensen waar je gewoon mee om gaat.. Maar de reden dat ik niemand ken is dus dat ik naar een andere school ben gegaan, omdat ik gezakt ben en op die school maar 2 vakken hoef te doen in plaats van alles.. Omdat ik maar twee vakken niet gehaald heb :'D.
    En eerlijk? Ik zit er niet echt op te wachten daar vrienden te maken ;x

[ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:01 ]

Never look back, don't doubt tomorrow.

Ik heb best veel vriendinnen en vrienden op school, ja.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

2 van mijn 3 beste vriendinnen zitten bij mij in de klas, en ik kan 8 mensen uit mijn klas goeie vrienden noemen. Ik heb genoeg vrienden, ik hoef niet heel de school te kennen.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Ik heb 2 écht goede vriendinnen.
    En dan nog een stuk of 8 gewone vriendinnen.
    En dan nog de klas.(krul)

effort never betrays you

Ik heb best veel vrienden op school. (:

hoi, jij bent leuk.

Ik heb 2 hele goeie vriendinnen, voor de rest nog iets van 20 mensen waar ik het gewoon heel goed mee kan vinden en veel lol mee heb. Oja, mijn vriendje natuurlijk, en mijn beste vriend is óók de beste vriend van m'n vriendje. Haha.

It's time to be happy again.

Ik heb 3 BFF's en voor de rest kan ik goed met mijn klas overweg.
    De rest van mijn jaar zijn kennissen en voor de rest trek ik me niet veel aan van school. x'D

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Nee, niet echt eigenlijk. Maar goed, ik ben ook maar pas begonnen op een nieuwe school. En ik doe niet aan BFFL-dinges. Ik krijg de rillingen van die betekenisloze afkortingen ><

No growth of the heart is ever a waste