• Hééj mensen..nu kunnen jullie nog terug maar eens je leest moet je blijven lezen..reageren moet ni ze.Maar ik waarschuw jullie..het is nacht,ik verveel mij en ik ben moe..en dat is dus geen goei combinatie want dan ga ik tegen mensen op quizlet en netlog praten.[gvd wat ben ik verslaafd aan quizlet xD] en eens dat ik dan begin te praten kan ik dus nimeer stoppen..ja ik had het elle gezegd da gelle mogt stoppen me leze,ma ge wouw ni hé ;] Eigenlijk mag dees toppic gesloten worden want het is nutteloos Oo.Maar ik ben dus moe en nja dan moet ik praten..dus nu kan ik tegen iedereen praten..wilt er tog iemand reageren? ^^ dan heb ik iets te doen =]

    IK REAGEER xD
    Zie je??
    Ik heb gereageerd Ö
    Je mag nu praten (A)

    Want wij zijn besties, hea xD

    IK REAGEER xD
    Zie je??
    Ik heb gereageerd Ö
    Je mag nu praten (A)

    Jha de halve neger reageert..moette is wete mense..ze ga dus een neger worde want die zit in spanje en ja ik ben jaloers want ik wil ook de zon !! XD
    maar oke ze ga dus een neger worden,en dan kan ze zo ne rapper gaan spelen en dan gaat tom dus zware concurentie hebben..ook al valt dora ni op meiskes [denk ik XD] ma dan gaan al die manne rond haar lijf hange jha !! xD maar die gaan allemaal voorbij mij moette kome en nu ga ik mijn houde xD:X

    Want wij zijn besties, hea xD

    jha besties..da is echt zo JOOW BESTIE !! en dan moette we zo een kei coole move vinde (cool)

    (...)
    jha besties..da is echt zo JOOW BESTIE !! en dan moette we zo een kei coole move vinde (cool)


    Yeaaah, da gaan we doen xD

    (...)
    Jha de halve neger reageert..moette is wete mense..ze ga dus een neger worde want die zit in spanje en ja ik ben jaloers want ik wil ook de zon !! XD
    maar oke ze ga dus een neger worden,en dan kan ze zo ne rapper gaan spelen en dan gaat tom dus zware concurentie hebben..ook al valt dora ni op meiskes [denk ik XD] ma dan gaan al die manne rond haar lijf hange jha !! xD maar die gaan allemaal voorbij mij moette kome en nu ga ik mijn houde xD:X



    Jaa xD
    Maar omg,..
    toen ik daarnet uit de douche kwam o_0
    Hahahaaa xD Waar mijn bikini-topje en broekje waren, is het nu zo wit, en bij de rest lichtbruin xD
    Whahahaa..
    Mjaa, gelukkige gaan we woensdag terug..
    Ma der liggen daar zo veel naakte vrouwen, zodat hun borsten nieh wit zouden zijn..
    Maar zelf durf ik da nu nieh echt...

    haay x3


    A Noble was Born in Chaos

    (...)


    Jaa xD
    Maar omg,..
    toen ik daarnet uit de douche kwam o_0
    Hahahaaa xD Waar mijn bikini-topje en broekje waren, is het nu zo wit, en bij de rest lichtbruin xD
    Whahahaa..
    Mjaa, gelukkige gaan we woensdag terug..
    Ma der liggen daar zo veel naakte vrouwen, zodat hun borsten nieh wit zouden zijn..
    Maar zelf durf ik da nu nieh echt...

    ohjaa in kroatiê was da ook,
    ik deed da toen ik 6 jaar was maar toen had ik nog geen boopies.
    en ik vind da echt vies om zo te zien liggen he..en dan zegt mn vader altijd vn; ze kenne u tog ni!
    maar ik ga da echt ni doen he..alleja da da dr vol loopt me mooiie jongns xD

    haay x3

    ik wist da ge ging reagere =D
    <3

    (...)
    ohjaa in kroatiê was da ook,
    ik deed da toen ik 6 jaar was maar toen had ik nog geen boopies.
    en ik vind da echt vies om zo te zien liggen he..en dan zegt mn vader altijd vn; ze kenne u tog ni!
    maar ik ga da echt ni doen he..alleja da da dr vol loopt me mooiie jongns xD


    Ja, da zeg ik dus ook altijd xD
    Btw, je moet is naar mijn SUPERhippe voornaam gaan kijken op mijn profiel (A)

    (...)

    Ja, da zeg ik dus ook altijd xD
    Btw, je moet is naar mijn SUPERhippe voornaam gaan kijken op mijn profiel (A)

    Ohjaa de halve nger!!
    die is goe xD
    ik was da een week gelede nog ofso xD

    (...)
    Ohjaa de halve nger!!
    die is goe xD
    ik was da een week gelede nog ofso xD


    En dat dingske achter mij o-zo originele naam moest een muzieknootje zijn o_0

    Ooh, joepie!
    Ik heb een nieuwe mail van quizlet.nl xD
    Ik ben zo geobsedeerd. Mjaa, kga ff kijken xD

    Quizlet.nl . . . Libra schreef een bericht over je foto.

    Joepie xD

    (...)

    En dat dingske achter mij o-zo originele naam moest een muzieknootje zijn o_0

    Ooh, joepie!
    Ik heb een nieuwe mail van quizlet.nl xD
    Ik ben zo geobsedeerd. Mjaa, kga ff kijken xD

    Quizlet.nl . . . Libra schreef een bericht over je foto.

    Joepie xD

    JHEEEEEUJ !!!! XD

    En de reactie iiiiiis;
    Cool outfit.



    Jaa, dat is waar xD
    Ik ben nu eenmaal cool Ö

    En de reactie iiiiiis;
    Cool outfit.



    Jaa, dat is waar xD
    Ik ben nu eenmaal cool Ö

    LEVE HET EGOOOOOO !!!!! ;D