• - Tokio Hotel/Cinema Bizarre mag. Geen JB of Twilight.
    - ABN
    - Redelijk veel delen
    - Het liefst actief maar hoeft niet per se.
    That's it I guess (:

-oeps. volgens mij heb ik hem per ongeluk bij het verkeerde subforum gezet [a']

[ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 21:27 ]

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

i don't have, only onbekende personen (cat)

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik heb een Gossip Girl storie en één met th maar die staat even inactief ik pleur hier wel ff een samenvatting neer en als het verhaal je wat lijkt wil ik hem wel online zetten.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Hilf mir fliegen.
    Judith (14) schrijft haar leven van zich af op losse kladblaadjes. In haar notities leer je Carlo kennen een vage kennis van Judith. En ook leer je Bill Kaulitz de zanger van Tokio Hotel kennen. Hij bouwt in Judith haar notities een speciale band met het meisje op. Maar dan gebeurt het geen wat verboden is ze worden verliefd.

Beetje bij beetje zal je te weten komen wat er is gebeurt in Judith haar leven en waar ze nu is. Maar aan het eind weet je pas echt alles.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

> verplaatst naar storie promoten.

If we had not a soul, music would have created it.

NYC schreef:

Hilf mir fliegen.
    Judith (14) schrijft haar leven van zich af op losse kladblaadjes. In haar notities leer je Carlo kennen een vage kennis van Judith. En ook leer je Bill Kaulitz de zanger van Tokio Hotel kennen. Hij bouwt in Judith haar notities een speciale band met het meisje op. Maar dan gebeurt het geen wat verboden is ze worden verliefd.

Beetje bij beetje zal je te weten komen wat er is gebeurt in Judith haar leven en waar ze nu is. Maar aan het eind weet je pas echt alles.

Mij lijkt het wel wat :9~ Maar als je hem liever op inactief wil laten staan vind ik het niet erg hoor?

Kijk maar op mijn profiel, heb wel wat leesvoer voor je denk ik.

Your make-up is terrible

DECIBELLE schreef:
    (...)
    Mij lijkt het wel wat :9~ Maar als je hem liever op inactief wil laten staan vind ik het niet erg hoor?

Ik zal hem nu online zetten en dan post ik de link wel hij heeft rond de 20 hoofdstukken.

Hilf mir fliegen.

Ik ben al begonnen met lezen :9~

Haha oké succes! :9~

Bro schreef:
    i don't have, only onbekende personen (cat)

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Mijne gaat over een appel.

-