• Ik moest lachen om zo'n kind bij mij in de klas(Ritchie)

    N=nederlands leraar
    R=Ritchie


    n: Ik ben je naam vergeten. Hoe heet je ook al weer?
    R: Ik heet...eh...Cas.
    N: Oke Cas. Is dit fuctie of non-fuctie. Er zit een jongen van B1F. Hij heet Raf en hij heeft altijd de grootste mond en is dol op Nac.
    En Caz: Is dit Fictie of non-fictie?
    R: Eh. Fictie meneer.
    N: Klopt. Want die jongen zit helemaal geen B1F. En die jongen heet geen Raf. Hij heet Cas en hij zit in B1E.

    Wij allemaal lachen.

    N: Wat valt er te lachen?
    R: Niks hoor.

    weer iedereen lachen.

    N: Wacht eens even: Jij heet helemaal gen Cas. Nouja ik blijf je gewoon Cas noemen.


    Einde


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    "N: Wacht eens even: Jij heet helemaal gen Cas. Nouja ik blijf je gewoon Cas noemen."
    Mhaha! x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha:P

    MissYou schreef:
    Haha:P


    *insert philosophical cringe expression here*

    :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    loooool.(krul)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Guyana schreef:
    "N: Wacht eens even: Jij heet helemaal gen Cas. Nouja ik blijf je gewoon Cas noemen."
    Mhaha! x)



    whahaha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    LoL xD -plat-

    Juuuist.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ha-ha ?


    -

    zo zit er iemand in de klas. Hij zei dat hij Godfried heette. Nu noemt 1 leerkracht hem Godfried x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haha, vroeger hadden we een nieuwe docente hadden de jongens allemaal nep namen opgegeven als: Kristoffel, Dirk en ga zo maar door. Die vrouw geloofde het een heeft het heel lang vol gehouden.
    We kregen ook eens een stagair voor Frans had iedereen een andere naam nou dat was geweldig, wat was die boos toen ze erachter kwam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lol ;P

    Dat was ook bij Muziek hij ons :-P de docent ging alle namen vragen omdat er nieuwe kinderen in de klas zaten.. Dus kwam die zo bij een jongen (Alperen) die zeg zo dat ie Ali heet. Dus wij lagen met heel de klas plat want de docent geloofde hem nog ook en schreef zijn naam dus ook nog als Ali op :-P dus elke keer als ie wat moest doen noemde de docent hem natuurlijk Ali en elke keer weer lagen wij dubbel gaat de bel. "jullie mogen gaan. En uh uh.. Ali blijf jij maar ff zitten " komen we aan bij Engels zeg ik zo tegen de juf "noem Alperen zo Ali" dus zij vraagt waarom ik uitleggen. Komt ie zo de klas in . "hey Ali is er toch." en weer lagen we dubbel ghehe (:


    My heart is yours and so am I

    Hahahahahahahaha geniaal XD


    Be my Louis and I be your Eleanor