• Ronaldo must die

    Cristiano Ronaldo. Wie kent hem niet? Hij is arrogant, en heeft een te groot ego van zich zelf. Daarbij vind hij het geweldig om met tien tallen meisjes te daten en ze voor de gek te houden. Maar er komt een nieuw meisje stage lopen bij Real Madrid, en leert drie meisjes kennen die gebruikt worden door Cristano. Ze laat hen in zien dat Ronaldo hun gebruikt en de meiden komen met een plan om Cassidy het Cristiano te verleiden en zijn hart te breken, wat hij ook bij alle meisjes heeft gedaan. Cassidy leert ook Ricardo Kaká kennen, Ricardo helpt Cassidy haar bij nieuwe dingen in het Real Madrid stadion. Verloopt alles volgens hun plan en breken ze zijn hart? Of wordt Cassidy niet stiekem verliefd op Cristiano Ronaldo.


    Meisje 1.
    OHMYMESSI
    Meisje 2.
    Bro
    Meisje 3.
    Paintbrush
    Die Cassidy's nieuwe vriendinnen worden
    Vriendinnetjes voetballers.
    Cesc Fabregas - Fabregas
    Zelfverzonnen rol.


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Graag niet te lang, aub!

    VERHAAL IS TIJDELIJK INACTIEF!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 18:52 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee, geen Ikie. Ikie mag wel op een ander personage van mij vallen. =3


    SLOAN.

    Rol: Vriendinnetje Cesc Fabregas
    Naam: Zanna Mary Fernàndez
    Leeftijd: 21
    Karakter: pf, komt (:
    Uiterlijk: Zanna!
    Extra: Zanna woont sinds een klein jaar samen met Cesc in Spanje. Op de dag dat ze officieel samen gingen wonen kochten ze twee puppy's. Ze kochten twee herdershondjes, een broertje en een zusje; Tucker en Alou. Zanna is als beroep mode-ontwerpster. Ze maakt vooral mode voor meisjs van haar leeftijd. Ze is nog niet zo beroemd met haar kledij daarom laat ze haar vriendinnen altijd haar kleren dragen als ze weer een nieuwe lijn kleding heeft ontworpen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb een vraag en die luid : Zou ik een rol mogen invullen voor het zusje van Cristiano en vriendin van Fernando ^^ ?
    zo niet,dan vul ik iets anders in(krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Ik heb een vraag en die luid : Zou ik een rol mogen invullen voor het zusje van Cristiano en vriendin van Fernando ^^ ?
    zo niet,dan vul ik iets anders in(krul)


    Jap, Fernando is nog vrij :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat is van John Tucker Must Die! ;D Dat is echt 4 j myn lievelingsfilm geweest, maar nu ben ik hem beu gezien :'D Oh, mag ik 't vriendinnetje van Torres zijn?

    (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    Dat is van John Tucker Must Die! ;D Dat is echt 4 j myn lievelingsfilm geweest, maar nu ben ik hem beu gezien :'D Oh, mag ik 't vriendinnetje van Torres zijn?

    (nerd)


    Haha 2 mensen die op Torres azen. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Vriendin Torres
    Naam: Alysse
    Achternaam: Amore
    Leeftijd: 23
    Karakter: Lief, in tegenstelling tot andere meisjes. Laat zich misschien soms wel doen, maar als het te ver gaat kan ze ook een andere kant laten zien. Koppig, maar niet té.
    Uiterlijk: klikken maar!
    Extra: Fernando heeft een lekker kontje. En Alysse ook. Dus ze zijn perfect voor elkaar. hahahah. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Arsenal schreef:
    (...)

    Haha 2 mensen die op Torres azen. :')

    Ik nu ook , haha! <3


    Some people make the world special just by being in it

    Naja zeg. Ze stuurt mij niet eens link. Trut. Nou ik wil Villa, dus ik reserveer hem, en ga nu invullen (cat)


    You can agree with me or you can be wrong

    Rol: I am ze Girlfriend of David Villa :9~
    Naam: Daphne
    Achternaam: Green
    Leeftijd: 24
    Karakter: Daphne is een meisje, dat vershrikkelijk geliefd is bij anderen, maar niet omdat ze zo populair is, omdat ze leuke kleding draagt of loopt te pronken met haar beauty. Daphne zegt wat ze vind, ze is eerlijk, en ze heeft geen vooroordelen. Dat is wat mensen laat omkijken. Ze geeft iedereen een kans, is aardig, maar daar heeft ze dan ook de nodige moeite voor moeten doorstaan (zie: Extra)
    Uiterlijk: Daphne is niet lang. Sterker nog, ze is ongeveer een meter zestig. -datvindikkort- Ze heeft bruin haar dat tot haar schouders komt, in lagen. Ze heeft een rond gezichtje, dat altijd lacht, maar toch een serieus trekje heeft. Als ze denkt, verschijnen er kleine denkrimpeltjes rond haar neus -whichDavidlikes-.
    Extra: Daphne heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar moeder was toen ze vijf was betrokken geraakt bij een auto-ongeluk, en kon niet meer lopen. Ze is twee jaar geleden overleden. Haar vader was een zakenman, die zijn verdriet wegdroeg op zijn werk. Hij dacht er nooit aan, praatte er nooit over met zijn dochter, en schonk haar ook bijna geen aandacht. Omdat Daphne dus haar hele jeugd voor haar moeder moest zorgen, zocht ze liefde. Liefde, bij de drank en de drugs. Jaren is ze verslaafd geweest. Ze heeft ook anorexia gehad. Hoe ze er weer bovenop gekomen is? Haar buurvrouw. Die kwam haar elke dag helpen in het huishouden. Die buurvrouw was ook al oud, Mevrouw Maddison. Zelf had mevrouw Maddison ook aan de drank gezeten, en ze heeft alle nadelen ervan verteld. Natuurlijk wist Daphne het wel, maar ze had er nooit bij stil gestaan. Mevrouw Maddison is overleden aan longkanker, vanwege haar rookverslaving. Toen Daphne 16 was, overleed ze. Toen is ze in actie gekomen. Ze heeft een streep gezet achter de drugs en het roken. De drank kocht ze gewoon niet meer. Alleen op feestjes. Ze is gaan sporten, elke dag een half uur trimmen. En gezond eten. Hoe Daphne al die wilskracht bij elkaar heeft gekregen, weet nog niemand. Maar het is haar gelukt, en toen, als beloning, heeft haar vriendin Maud haar meegenomen naar Spanje op vakantie. Daar is het helaas misgegaan tussen de twee, maar als tegenprestatie heeft Daphne wel de liefde van haar leven ontmoet. David Villa.
    Graag niet te lang, aub! - Ja pech gehad. Had je maar moeten melden dat er rollen waren ;P

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 22:20 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Nou hier komt die dan (A)

    Rol: Zusje C. Ronaldo and vriendin van Fernando Torres
    Naam: Shanice Dewy 'Niwy'
    Achternaam: Dos Santos Aveiro
    Leeftijd: 21 jaar
    Karakter: Shanice -die overig altijd Niwy wordt genoemt- is een opgewekt en grappig typ.Ze neemt het lieft iedereen elke dag in de maling en wilt altijd alleen maar blije gezichten zien.Ze kan mensen goed op vrolijken en troosten,want als je problemen hebt kun je altijd naar Niwy komen.Niwy lacht het liefst elke dag,maar ook zíj heeft wel eens een dipje.Ze sluit zich dan van iedereen en alles af en laat dan een paar dagen niks van zich horen.Want buiten die vrolijkheid is ze ook heel terug getrokken en vertrouwd mensen niet zo snel,ze heeft ook maar een vast vriendengroepje.Niwy is buiten een leuke en vriendelijke meid ook een bitch als het gaat om discussies en ruzie's.Zij heeft ook vaak problemen op school en thuis,want ze kan dingen niet zomaar laten rusten,want áls er problemen zijn wilt ze het dan ook direct weten.Verder is Niwy ook erg opdringerig en kan ze niet tegen verrassingen,Ze moet altijd alles weten en wordt dan erg nieuwschierig.Ze veranderd dan in een irritant meisje en lijkt dan ineens een jaar of 12 á 13.
    Uiterlijk: Niwy heeft bruine tot donkerbruine haren,een getinte huid en bruine ogen,verder heeft ze ook een iets wat rond en klein gezichtje.Ze is niet zo groot en moet het doen met haar 1.65,Niwy heeft niet echt iets waar ze zich voor schaamt maar soms kan ze er niet tegen dat haar kont íets wat groter is dan wat bij haar lichaam hoort.
    Niwy
    Extra: Niwy woont bij haar moeder in een normaal huis,want ze niet zou verwachten met een schatrijke broer.Maar Niwy geeft niks om geld en een jaar geleden gaf ze zelfs een tijdje niks meer om haar broer.De twee hadden namelijk ruzie,wat uitliep op erge pijnlijke en persoonlijke uitspraken.Niwy wou geen contact meer met Cristiano en is voor haar studie naar Spanje gegaan.In middels wist iedereen -inclusief de pers- over de ruzie tussen de broer en zus en werdt Niwy constant ondervraagd.totdat ze werdt gevraagd of ze naar een realityshow kwam voor een interview.Niwy deed het en er was nog een persoon,waar die kwam omdat hij de ster was van Spanje.Namelijk ; Fernando Torres.Toen Niwy aankwam bij de show en zag dat ze aan tafel moest zitten met een voetballer,werdt ze woedens en is het gebouw verlaten.Gek genoeg kwam Torres achter haar aan en sindsdien bloeide er een goede vriendschap op.Fernando spoorde Niwy aan om het goed te maken met haar broer.Niwy deed het naar een lange tijd en om Fernando te bedanken gaf ze -zonder te bedenken wat ze deed- een zoen.Sindsdien is het dik aan.

    sorry dat hij te lang is :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Horen we nog wie het wordt ?^^

    [je mag me slaan,als ik zeur]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja, dat horen jullie nog. Maar ik heb het hartstikke druk, dus ik kijk wel wanneer ik de rest bekend maak. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus