Paintbrush schreef:
(...)
Mijn pa heeft mijn sleutel ergens opgeruimd waar ik niet weet waar hij is. En ik had hem eerst aan een elastiekje hangen, maar vrijdag ging ik spelen met de kat, en had ik hem van het elastiekje gehaald. En toen heeft mijn pa hem opgeruimd. En ik heb hem de rest van het weekend neit meer gebruikt.
Jochemxlover schreef:
(...)Ghehe (: ik heb last van me suikergehalte ofso :-p me ma heeft net een afspraak gemaakt bij de huisarts '__' ik zei nog dat dat niet hoefde maarja...
Haha oké. Nou lekker dan ;p
zo'n moeder heb ik ook hoor.
Die zeurt maar; je moet wel wat eten hoor.
jaja ;p
Haha oké. Nou lekker dan ;p
zo'n moeder heb ik ook hoor.
Die zeurt maar; je moet wel wat eten hoor.
jaja ;p
Ghehe (: ik vind het nu wel chill :-p heb ne thee met suiker op en beschuit met kaas en ben nou niet meer duizelig enzo maar ik moet nog wel naar de dokter '__' krijg ik zo'n vingerprikje jagh.. Arme vinger ;(
Jochemxlover schreef:
(...)Ghehe (: ik vind het nu wel chill :-p heb ne thee met suiker op en beschuit met kaas en ben nou niet meer duizelig enzo maar ik moet nog wel naar de dokter '__' krijg ik zo'n vingerprikje jagh.. Arme vinger ;(
Haha oh dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad zo'n prikje. En toen kneep hij m'n duim fijn, omdat er anders geen bloed uitkwam. ;o