• zonet zat ik gewoon zo asl gewoonlijk een sigaretje te roken buiten , ik werd opeens helemaal licht in men hoofd aan de linker kant van miij hoofd kreeg ik opeens hevige steken mijn lichaam begon helemaal te tintelen , ik heb dit nog nooit gehad .

    is dit normaal ?

    Jij maakt wel veel mee he? :') In zo'n korte tijd toch.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    'T is ook niet zo slim om te roken he ^^
    Neu, het is waarschijnlijk gewoon een raar aanvalletje ofzo, als het niet vaker gebeurt is het niets bijzonders. Als dat wel zo is zou ik even langs de dokter gaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DECIBELLE schreef:
    Jij maakt wel veel mee he? :') In zo'n korte tijd toch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DECIBELLE schreef:
    Jij maakt wel veel mee he? :') In zo'n korte tijd toch.


    ja idd , wordt er gek van. ik maak de laatste tijd heel veel gekke dingen mee

    yufreak schreef:
    (...)

    ja idd , wordt er gek van. ik maak de laatste tijd heel veel gekke dingen mee
    jy moet echt naar de dokter gaan ofso (; er gebeuren idd wel veel dingen.(:


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    (...) jy moet echt naar de dokter gaan ofso (; er gebeuren idd wel veel dingen.(:

    Oké stiekem ging ik net even plat? :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat je iets licht in je hoofd word kan komen omdat je te snel hijsjes achter elkaar neemt of de rook te lang inhoudt 8D
    Maar die steken, geen idee.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    xWahreLiebe schreef:
    Dat je iets licht in je hoofd word kan komen omdat je te snel hijsjes achter elkaar neemt of de rook te lang inhoudt 8D
    Maar die steken, geen idee.


    Ja, dat heb ik ook vaak. Maar iedereen reageert anders. ik word ook licht in mijn hoofd en duizelig als ik te veel en te snel hijs achter elkaar. Je zou er vast wel steken van kunnen krijgen, ik ga altijd kokhalzen als ik te veel of te snel achter elkaar rook hoor. En ik rook toch al 5 jaartjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik ook vaak. Maar iedereen reageert anders. ik word ook licht in mijn hoofd en duizelig als ik te veel en te snel hijs achter elkaar. Je zou er vast wel steken van kunnen krijgen, ik ga altijd kokhalzen als ik te veel of te snel achter elkaar rook hoor. En ik rook toch al 5 jaartjes.

    Vanaf je 10de al? O.o
    You're insane! :'D
    Ik heb nooit gerookt, doe het niet en ga het ook nooit doen. Als ik problemen heb los ik ze dan ook gewoon anders op... of gewoon niet! x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nog nooit gehad, maar ik rook ook niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik rook niet, dus ik heb geen idee.


    Hope goes lost but never dies.

    nicotinekick whaha


    #WWED - What Would Emma Do?