• Ik had een tijdje een scharrel, best wel lang eigenlijk. Maar hij wou geen serieuze relatie. En van de een op de andere dag had hij ineens met een vriendin van mij, die wist dat ik hem leuk vond. So, fucking bitch (cat)

    Nou ineens begon hij iets van woensdag tegen mij te praten dat ie spijt had van zijn keuze, en me miste. En dat het hem vet speet dat ie het me nooit uitgelegd heeft, etc. Dus toen vroeg hij of ik langskwam om het uit te praten. Maar hij heeft wel nog steeds met die ex-vriendin van mij.

    Dus ik ging daar vrijdag heen. En toen zei hij zo: 'Ik heb je gemist.' Dus ik: 'Dat is je eigen schuld.' En toen had ik hem kennelijk nogal erg gekwetst want hij moest zowat janken :') Oeps. Maar toen klapte die dicht en wou die amper nog wat vertellen. En in plaats daarvan ging ie me maar zoenen. Oke, lol, heb ik geen problemen mee, want ik vind hem nog steeds leuk :3 Zegt hij later zo: 'Ik had tegen -naam vriendin- gezegd dat je langs kwam op te praten, vond ze niet zo leuk haha.'

    Nou ik dus weer weg 's avonds, naar de bioscoop met een vriendin. En wie kom ik daar uiteraard tegen?
    JUIST. Zijn vriendin.
    Als blikken konden doden, leefde ik nu niet meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat laatste is wel vet kut.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Dat laatste is wel vet kut.

    Ik dacht dat ze me ging slaan ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.