• Ja dat vraag ik me dus af, aangezien ik dat vanavond moet gaan doen en de regels dus totaal niet ken.^^
    Heeft iemand een idee?
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heb je hier iets aan?


    the world is filled with people that we dont understand

    OfficialBamf schreef:
    Heb je hier iets aan?

    Haha, dankje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eh, je mag het net niet aanraken, als je buiten de lijnen staat heeft de tegenpartij een punt, na 5 keer maximaal overgespeeld te hebben moet de bal over het net.
    Dat ongeveer. :') Ik heb 2,5 jaar op volleybal gezeten dus vraag maar als je nog iets wilt weten. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    Eh, je mag het net niet aanraken, als je buiten de lijnen staat heeft de tegenpartij een punt, na 5 keer maximaal overgespeeld te hebben moet de bal over het net.
    Dat ongeveer. :') Ik heb 2,5 jaar op volleybal gezeten dus vraag maar als je nog iets wilt weten. :'D

    Je mag maar 3x overspelen hoor o_o En je mag wel buiten de lijnen staan en ook spelen. Alleen als de bal buiten de lijnen valt, dan krijgt de ploeg in wiens veld de bal valt, de punt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 17:41 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lefevre schreef:
    Eh, je mag het net niet aanraken, als je buiten de lijnen staat heeft de tegenpartij een punt, na 5 keer maximaal overgespeeld te hebben moet de bal over het net.
    Dat ongeveer. :') Ik heb 2,5 jaar op volleybal gezeten dus vraag maar als je nog iets wilt weten. :'D

    Wat Happysnail zegt is juist!
    Ik zit er al 11 jaar op en weet wat juist is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Happysnail schreef:
    (...)
    Je mag maar 3x overspelen hoor o_o En je mag wel buiten de lijnen staan en ook spelen. Alleen als de bal buiten de lijnen valt, dan krijgt de ploeg in wiens veld de bal valt, de punt.


    5x als je overtredingen erbij optelt :') En je mag niet buiten de lijnen staan hoor O__o Behalve degene die serveert.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    5x als je overtredingen erbij optelt :') En je mag niet buiten de lijnen staan hoor O__o Behalve degene die serveert.

    Als er opgeslagen wordt, dan mag je niet buiten de lijnen staan, maar wel tijdens het spel. En het blijft 3x overspelen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 17:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lefevre schreef:
    (...)

    5x als je overtredingen erbij optelt :') En je mag niet buiten de lijnen staan hoor O__o Behalve degene die serveert.

    Jawel hoor. Als de bal buiten het veld gaat vallen & jij loopt er nog snel achter en je hebt hem voor die de grond raakt, dan kun je nog verder spelen, ook al stond je buiten het veld (:


    Never run out of reasons to smile...

    Je mag maar 3x overspelen. Je mag buiten de lijnen spelen, wanneer de bal buiten de lijn valt dus op de grond.. krijgt de tegenpartij een punt. En ik kan dit weten aangezien ik al 11 jaar het spel speel.



    La credenza è una medicina contro il timore

    Happysnail schreef:
    (...)
    Als er opgeslagen wordt, dan mag je niet buiten de lijnen staan, maar wel tijdens het spel. En het blijft 3x overspelen.


    Ja, je mag tijdens het spel maar 3x overspelen, maar je mag 2 overtredingen maken. Bij elkaar maakt dat dus 5x. Welk niveau doe je? Want de spelregels kunnen per niveau verschillen, waardoor we dus nu beiden andere regels kennen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Girasole schreef:
    Je mag maar 3x overspelen. Je mag buiten de lijnen spelen, wanneer de bal buiten de lijn valt dus op de grond.. krijgt de tegenpartij een punt. En ik kan dit weten aangezien ik al 11 jaar het spel speel.




    Dat zeg ik toch ook.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Ja, je mag tijdens het spel maar 3x overspelen, maar je mag 2 overtredingen maken. Bij elkaar maakt dat dus 5x. Welk niveau doe je? Want de spelregels kunnen per niveau verschillen, waardoor we dus nu beiden andere regels kennen.

    Ik zit niet meer op volleybal en als je 'n overtreding maakt, dan krijgt de tegenpartij gewoon de punt? Ik weet niet over welke overtredingen jij 't hebt..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij ons op school hebben we de regel: "Wie tegen een volleybal schopt moet vijf euro betalen." -> Omdat je niet met een Volleybal mag voetballen of zo. Verder weet ik er ook niet veel van af, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Ik zit niet meer op volleybal en als je 'n overtreding maakt, dan krijgt de tegenpartij gewoon de punt? Ik weet niet over welke overtredingen jij 't hebt..


    Overtredingen als het net aanraken bijvoorbeeld. Ik speelde in B1 en daar heb ik altijd geleerd dat je na de overtreding nog één tweede kans kreeg in het hele spel en dan mocht je uiterlijk 5 keer overspelen. (1 keer in het hele spel dus) Dus niet allemaal zo aanvallend doen want ik vertel alleen de spelregels zoals ik ze geleerd heb.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tragically schreef:
    Bij ons op school hebben we de regel: "Wie tegen een volleybal schopt moet vijf euro betalen." -> Omdat je niet met een Volleybal mag voetballen of zo. Verder weet ik er ook niet veel van af, sorry.

    Lool


    "I shut my eyes in order to see.'