• 'Het is nooit een goed idee om met oudere mensen te discussiëren. Ze zijn slimmer, gevorderd en meestal nog kinderachtig ook. Meestal draag je de gevolgen er van als je als jong, klein meisje je moeit met gesprekken die niet voor jou oor bedoeld werd maar mijn zenuwen werden geprikkeld toen Arsene Wenger en Pep Guardiola maar bleven door zagen over in welke ploeg Cesc Fàbregas, mijn lievelingsspeler nu werkelijk hoorde. Het kon me op dat moment niet schelen dat alleen zijn beste vriend maar tussen ons in zat maar ik trok mijn mond open. Als ik jonger was, kleiner en niet zo volwassen was als nu zou ik waarschijnlijk straf hebben gekregen. Maar in plaats van dat kreeg ik iets prachtig. De prachtigste scènes uit liefdesverhalen. In het echt, tussen mij en Cesc.' - Sienna Russo, most happiest girl in the world


    Ik heb twee problemen.
    Ten eerste weet ik niet echt welke titel ik wil gaan nemem.
    Het verhaal is nogal moeilijk uit te leggen. Maar als ik je zeg dat je in films zo van die typische liefdes-scènes zitten snappen jullie misschien wat ik bedoel. Ik wil die scènes in verhaal zetten en de karakters elke keer laten zeggen dat ze in zo'n filmscène zitten. Snappie? Damn, god, dit is moeilijk uit te leggen!
    Ten tweede heb ik een cover nodig.
    Echt zo precies van een film. Met een leuke achtergrond en Cesc en Sienna er natuurlijk op en zo bovenaan hun twee namen zoals je op alle films hebt. Snappie.
    -Wow, sorry, ik kan precies niets meer serieus uitleggen-
    Zijn er misschien een paar mensen die me hierbij willen helpen? Of toch willen proberen?

    - Btw, als je een cover wil maken, ik ben van plan om Selena Gomez -schiet me niet af voor het Disney-sterretje- voor Sienna te gaan gebruiken..

    Thank you very very much! <3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 21:38 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil wel proberen. Als ik Fernando krijg en ook liefdes scènes speel. -Chanteerd lekker erg- (krul) :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik kan dus absoluut geen cover maken dus dat wordt hm niet, en heb je al iets in je hoofd opzo wat er gaat gebeuren enz. mischien kan ik helpen een titel te bedenken ..? niet dat ik zo goed ben ik het bedenken van titels maar 2 is meer dan 1:P


    wat is dat?