Ik zit op een verschrikkelijke strenge school, waar bijna alleen maar snobs en elite-kindjes zitten met een te groot ego. Heb me er nooit thuisgevoeld en ik kan niet wachten tot dit laatste jaar over is.
Mijn klas is wel leuk ja. Maar school is echt niet leuk. Dit is mijn een na laatste jaar op deze opleiding en ik hoop dat het zo snel mogelijk voorbij is ._.
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
Heel erg goed! De punten komen niet vanzelf, maar ik het is me tot nu toe al steeds goed gelukt. En op school heb ik altijd veel plezier met mijn vriend(in)en. (:
If we had not a soul, music would have created it.
basisschool: geweldig !!!
middelbare school: eerste 2 jaar wat minder, laatste 2 jaren: super
MBO: superslecht, k werd altijd belachelijk gemaakt door mn klasgenoten, zo verloor ik mn zelfvertrouwen
kut, vanaf groep 1 tot en met de 2e klas gepest & geen leuke klas. 3e hield pesten op,, maar de klas was nog nie echt geweldig en dit jaar gaat nog wel goed
Basisschool was prima, eerste jaar middelbare prina, tweede jaar kút, tweede keer het tweede jaar beter, derde jaar geweldig, vierde jaar (nu), geniaal. =]
Het wordt beter en beter dus
De leraren zijn vervelend en de lessen saai, wat betekenkt dat mijn vrienden en ik er maar het beste van proberen te maken, en weet je, dat lukt aardig. Ik heb het naar mijn zin en het is gezellig. Mijn cijfers zijn niet enorm goed of zo, maar ik heb verder niets te klagen.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.