• Ja, ik heb straf. ö Beter gezegd: heel mijn klas heeft straf. Reden: mijn leerkracht Engels. Ze verwacht natuurlijk altijd zoals alle andere leerkrachten dat, als er een leerkracht binnenkomt, je zwijgt en recht staat achter je bank. Dus: leerkracht Engels komt binnen - iedereen zwijgt - iedereen gaat achter zijn bank staan. Natuurlijk moet weer één iemand niet zwijgen: D. Daardoor beginnen natuurlijk ook een paar andere te praten, en de leerkracht natuurlijk maar wachten. Ugh, ik kan me er zò aan irriteren! Ik weet van mezelf dat ik ook graag en veel praat, maar D. is echt 100x erger dan ik! En aangezien ik vandaag ziek ben, had ik de fut niet om te praten. De leerkracht Engels zei tegen D. dat ze moest zwijgen, maar mevrouw praat gewoon door. Dus zegt de leerkracht van 'Oké, tegen maandag schrijft iedereen straf.' Gewoon door die babbeltut. --' 2 pagina's woordenschat hé. ö Dat op zich vind ik niet erg, maar gewoon dat heel de klas straf krijgt door 1 persoon vind ik er een beetje over. Dat ze dan alleen de mensen straf doen schrijven die aan het praten waren? Hm, sorry, maar dat móést er gewoon even uit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wtf, moeten jullie opstaan en zwijgen voor jullie docent? Wow, dat is bij ons afgeschaft in de jaren 70 ofzo..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf, moeten jullie opstaan en zwijgen voor jullie docent? Wow, dat is bij ons afgeschaft in de jaren 70 ofzo..

    Ja, wij moeten dat doen. Katholieke scholen zijn echt dom.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Ja, wij moeten dat doen. Katholieke scholen zijn echt dom.


    Wejo wij ook. :8 Ik heb soms zin om een klap van jewelste aan mijn leerkracht te verkopen, echt. Ze had me donderdag echt zo hard gekwetst, dat ik gewoon brutaal afreageerde en daarna moest nablijven en dubbel straf kreeg als ik niet mijn mond hield ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omg...
    jeetje, dat klinkt allemaal echt super eng :$ Ik zou echt niet op zo een school kunnen zitten :$


    Life is hard and then we die

    Een leerkracht van een paar klassen naast het lokaal waar wij normaal zaten, werd boos omdat we teveel lawaai maakten toen we aan het wachten waren op de leerkracht (die er niet was). Als we nog één kik gaven, zouden we klassikaal moeten nablijven. Maar gelukkig is dat niet gebeurd (krul)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:04 ]


    Only losers can act the way you do

    weetje...
    dat klinkt een beetje eng XD
    zwijgen en achter je tafel gaan staan jonge leeft die vrouw in de 70ste eeuw ofzo 0_o

    en met dat straf.. is bij ons precies het zelfde!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 19:01 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    whejo, ik dacht dat ze dat alleen vroeger deden! ö
    die mensen zijn echt ziek. (puh)


    You don't have to change.

    Chamassa schreef:
    weetje...
    dat klinkt een beetje eng XD
    zwijgen en achter je tafel gaan staan jonge leeft die vrouw in de 70ste eeuw ofzo 0_o

    Nee, maar bij ons moet je dat bij iedereen doen. Dat is een regel.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Chamassa schreef:
    weetje...
    dat klinkt een beetje eng XD
    zwijgen en achter je tafel gaan staan jonge leeft die vrouw in de 70ste eeuw ofzo 0_o

    Wij moeten dat voor elke leerkracht doen en in feite vind ik dat niet raar. Een beetje respect hebben voor je leerkracht mag wel, maar dat kan ook zijn omdat ik dit al heel mijn leven gewoon ben. :'D

    En gosh, ik ben blij dat ik zo'n leerkracht niet heb. :o


    Let the Night embrace you

    PUKKELxDING schreef:
    Omg...
    jeetje, dat klinkt allemaal echt super eng :$ Ik zou echt niet op zo een school kunnen zitten :$

    Na een dag zou ik me allang ergens anders hebben ingeschreven.
    Dat gaat echt te ver.. :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Akuma schreef:
    (...)
    Wij moeten dat voor elke leerkracht doen en in feite vind ik dat niet raar. Een beetje respect hebben voor je leerkracht mag wel, maar dat kan ook zijn omdat ik dit al heel mijn leven gewoon ben. :'D

    En gosh, ik ben blij dat ik zo'n leerkracht niet heb. :o
    Nou, ik heb heel veel respect voor een leraar hoor, maar daar hoef ik niet voor te zwijgen en op te staan als de leraar binnen komt. Ik vind dat echt een beetje lijken op een dictatuur :$ Wij doen dat niet eens voor de directeur van onze school :$
    Maar goed, ik denk dat, dat gewoon typisch iets Belgisch is ofzo :P


    Life is hard and then we die

    Akuma schreef:
    (...)
    Wij moeten dat voor elke leerkracht doen en in feite vind ik dat niet raar. Een beetje respect hebben voor je leerkracht mag wel, maar dat kan ook zijn omdat ik dit al heel mijn leven gewoon ben. :'D

    En gosh, ik ben blij dat ik zo'n leerkracht niet heb. :o

    Oké, vind ik ook. Maar zij mogen wel een beetje meer respect hebben voor ons vind ik ook. Als je na de tweede bel nog niet in je rij staat, of te laat in de klas komt tussen 2 lessen, mogen je ze als 'te laat' opschrijven. Maar oh wee als zij eens een babbeltje slagen met collega's, want dat mag allemaal wel hoor.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Voor alle Nederlands: op bijna elke school in België, katholiek of niet, moet je dat doen. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Oké, vind ik ook. Maar zij mogen wel een beetje meer respect hebben voor ons vind ik ook. Als je na de tweede bel nog niet in je rij staat, of te laat in de klas komt tussen 2 lessen, mogen je ze als 'te laat' opschrijven. Maar oh wee als zij eens een babbeltje slagen met collega's, want dat mag allemaal wel hoor.
    Ja, bij ons is dat dus heel erg soepel, maar dat kan ook komen omdat ik nu in de bovenbouw zit XD


    Life is hard and then we die

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Oké, vind ik ook. Maar zij mogen wel een beetje meer respect hebben voor ons vind ik ook. Als je na de tweede bel nog niet in je rij staat, of te laat in de klas komt tussen 2 lessen, mogen je ze als 'te laat' opschrijven. Maar oh wee als zij eens een babbeltje slagen met collega's, want dat mag allemaal wel hoor.

    Ja inderdaad. Daar heb je gelijk in.
    We moesten naar het Nederlands lokaal en de leerkracht ging mee omdat we onze weg nog niet wisten. Wat doet ze? Begint ze onderweg te babbelen met een andere leerkracht en konden we nog een uur op haar wachten...


    Let the Night embrace you