• WVJV (Wat. Vinden. Jullie. Van?)
    Wtf weer een topic van Boredom? Yep. -Ik hou van het forum.-
    Ik zoek iemand die met mij 'Wat vinden jullie van..'-topics wilt maken. Ik ben er mee begonnen een tijdje geleden. & Ik wil er niet mee stoppen (: But.. Mijn inspiratie word dommer & flauwer (zoals jullie misschien wel hebben gemerkt).

    Voorwaarden:
    ~Je moet iemand zijn die de topics leuk vind.. Dah.
    ~Je moet op de meeste van de voorbije WVJV-topics hebben gereageerd (nerd)
    ~Je moet goede inspiratie hebben. Offcourse.. Dat is de reden waarom ik een medetopicschrijver (?) wil. (:

    Schrijfstijl:
    ~Italic.
    ~Vraag in Bold.
    ~Titel is altijd 'wat vinden jullie van..'
    ~Na je vraag, tussen 2 symbolen (van deze: ~) een beetje lullen ;d Zoals ik altijd doe dus..
    ~Er een copyrightteken bij zetten met mijn nickname.. Because.. ik heb aandacht nodig snapje? ;d (vb: ©Boredom)

    |Ik laat je iets weten via een PB/een reactie.Ik hoop dat er een paar mensjes zin erin hebben? xx|


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind de topics wel leuk maar sorry, ik wil geen medetopicschrijsterding zijn. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik houd het bij die dingen te lezen x'D
    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    en het forum helemaal volspammen? nein danke :Y)

    Naja, ik vind ze eigenlijk een beetje irritant worden. Ik bedoel, er is al een stelling van de dag. Misschien als je, je beperkt tot 1 topic per week ofzo, dan kan ik het wel waarderen, maar het is zoveel.
    In ieder geval, nee, niet geïnteresseerd dus =']


    Life is hard and then we die

    ik ben volgens mij verslaaf aan het maken van topic (ook al heb ik er niet zoo veel:X)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, ik vind ze eigenlijk een beetje irritant worden. Ik bedoel, er is al een stelling van de dag. Misschien als je, je beperkt tot 1 topic per week ofzo, dan kan ik het wel waarderen, maar het is zoveel.
    In ieder geval, nee, niet geïnteresseerd dus =']


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hel schreef:
    en het forum helemaal volspammen? nein danke :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, ik vind ze eigenlijk een beetje irritant worden. Ik bedoel, er is al een stelling van de dag. Misschien als je, je beperkt tot 1 topic per week ofzo, dan kan ik het wel waarderen, maar het is zoveel.
    In ieder geval, nee, niet geïnteresseerd dus =']


    everything, in time

    Ik houd het wel bij de topics lezen [a]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je allemaal regels maakt voor die topics. Kom op zeg, iedereen schrijft anders.
    En nee, bedankt, ik vind die topics echt irritant worden zo langzamerhand.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'