• Mijn handen trillen en ik heb kippenvel omdat ik walg en me erger.
    Niemand met dezelfde symptomen zeker?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je bent niet de enige! Ik heb dat ook altijd. Als ik me heel erg ga ergeren dan krijg ik dat soort symptomen ook, haha. (:

    Nee, wel een maag die rondjes draait, ook hartstikke prettig (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    M'n schatteke toch, je zit er echt mee hea.
    Maar neen, ik heb niet die symptomen. Als ik ergens van walg of me ergens heel erg aan erger dan ben ik heel erg opgefokt en zal iedereen mijn walging en ergernis voelen. (krul)

    Ecstasy schreef:
    Je bent niet de enige! Ik heb dat ook altijd. Als ik me heel erg ga ergeren dan krijg ik dat soort symptomen ook, haha. (:

    Gelukkig, ik ben niet de enige. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jacknife schreef:
    M'n schatteke toch, je zit er echt mee hea.
    Maar neen, ik heb niet die symptomen. Als ik ergens van walg of me ergens heel erg aan erger dan ben ik heel erg opgefokt en zal iedereen mijn walging en ergernis voelen. (krul)

    Ja, maar kijk. Ik walg van die facebookpersoontjes en omg als jeroen zo wordt. Dan walg ik van m'n eigen vriendje :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ja, maar kijk. Ik walg van die facebookpersoontjes en omg als jeroen zo wordt. Dan walg ik van m'n eigen vriendje :'(

    En dat wil natuurlijk niemand hea. Misschien kan je er subtiel iets van zeggen tegen hem? Of zo eens subtiel laten vallen dat je walgt van zo'n mensen, neen? ;x

    Jacknife schreef:
    (...)
    En dat wil natuurlijk niemand hea. Misschien kan je er subtiel iets van zeggen tegen hem? Of zo eens subtiel laten vallen dat je walgt van zo'n mensen, neen? ;x

    Ohhh das wel gemeen he :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik kwaad ben en het niet kan uiten, ga ik heel erg trillen. Vooral mijn handen. Ik liet wel eens iets gewoon vallen omdat ik zó erg aan het shaken was. Heel fijn. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, ik krijg ook vreemde tikken als ik me erger of boos wordt. Alleen houd ik het net zolang binnen tot ik barst en dat is minder fijn.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb -gelukkig- nooit last van dit soort dingen. Ja goed, ik bijt nagels, maar dat doe ik altijd, blij of verdrietig.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Ik heb -gelukkig- nooit last van dit soort dingen. Ja goed, ik bijt nagels, maar dat doe ik altijd, blij of verdrietig.

    Ik bijt ook nagels hoor, haha. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik bijt ook nagels hoor, haha. :')


    Yay, iemand die dit met me deelt. Serieus, ik ken echt niemand die nagels bijt! Al mijn vriendinnen hebben van die perfecte, mooie, gelakte nagels en ik heb van die lelijke stompjes waar de velletjes aanhangen. x)


    It's time to be happy again.

    Als ik me erger ga ik ook trillen.(krul)


    -

    Maunier schreef:
    Als ik kwaad ben en het niet kan uiten, ga ik heel erg trillen. Vooral mijn handen. Ik liet wel eens iets gewoon vallen omdat ik zó erg aan het shaken was. Heel fijn. :/

    Dat heb ik ook altijd ;x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ohhh das wel gemeen he :x

    Oki, misschien een beetje. ;x Maar tsja, neen. Ik weet niet meer. Het komt wel goed! (cat)