• Nou van LOLLIPOPX3 moest ik persé een verhaal van mij posten omdat ze daar nieuwschierig naar is ^^ Nou ze heeft me dus zo ver gekregen. En als jullie het goed vinden maak ik er maybe ook wel een quiz van x]



    Nou
    het gaat over een meisje,die de ex is van Tom. Zij is hem nu helemaal zat en wil gewoon weer verder met leven als een 'normaal' iemand en niet als 'de vriendin van' Dat gaat opzich goed maar toch zit Tom nog wel in haar hoofd. En bij Tom is dat meisje blijkaar ook niet uit het hoofd omdat Tom opeens niet meer zin heeft in gitaar spelen en in het geheim liedjes schrijft over het meisje. Maar het meisje krijgt dan toch weer een vriend en dat gaat een tijdje goed. Maar als ze op het nieuws ziet dat Tom wil stoppen met TH schrikt best wel. Vooral omdat Bill zegt dat de oorzaak blijkbaar de breuk tussen hun is. Het meisje raakt helemaal in de war en weet niet meer wat ze moet doen. Ze dumpt dan het vriendje omdat ze het niet aan kan. En Tom die probeerd zn meisje weer terug te krijgen



    Zelf vind ik het een verneukt verhaal maar goed, wat vinden jullie =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee lijkt me geweldig
    Laat je me weten als die er is???


    Live life limitless.

    O: Goed idee!!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    GEWELDIG!!! Als je rollen zoekt wil ik erin x]

    GEWELDIG!!! Als je rollen zoekt wil ik erin x]


    Me to, en als ik de rol dan niet heb, me gewoon zeggen dat die quiz er is he


    Live life limitless.

    Goed idee


    Music is the new sex

    VERHAAL VAN MAKEN!! anders NU naar bed toe! ik ben ook weer levenloos bezig..maja,, maak er ajb een serie van!

    Klink goed moet je doen (K)


    You can't touch music but music touch you

    Zo te zien vinden medere het een goed idee ;) xD


    You can't touch music but music touch you

    Ik ga nu maar ik kijk morgen of je een rollen topic hebt gestart en een rolletje voor mij hebtbewaard xD

    Oh My God!
    Raquel!
    En dan zeg jij dat mijn verhaaltjes super zijn Ö

    De jouwne zijnmega!
    De mijnezijn verneukt!

    Start maar gauw een rollentopic (A)

    JE MOET HIER EEN QUIZ VAN MAKEN!ç

    Ja mensen, als je een rol van haar hebt. Dank het dan aan mij want als zij mij niet had had deze topic nooitbestaan ^^

    eerlijk gezegt heb ik geen zin omdat verhaal te schrijven :$


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou, je MOET dat verhaal schrijven ! Iedereen wil het dus moet je (puh) Geen keuzen:P

    Raquel, maak please die quiz (huil)

    eerlijk gezegt heb ik geen zin omdat verhaal te schrijven :$


    Je MOET. Dat is gewoon zo je moet het schrijven!!!!


    Live life limitless.