• ik moet gewoon naar school enzo.
    want gister ben ik ziek nar huis gegaan, maar vandaag moet ik ook nog eens naar de tandarts en werken, dus vind ik dat ik de verantwoordelijkheid heb om maar te doen of ikme goed voel.
    Helaas, als ik ziek ben moet ik heel snel huilen en voel ikme heel snel aangevallen en word ik boos.
    dus dat word wat op me werk, want klanten kunnen alleen maar zijken ;x
    en ik zweer als een iemand nog vraagt wat er aan de hand ik kots ik over hem heen., ;x

    sorry ben saggerijnig en wil slapen want ik heb geen oog dichtgedaan door de hoofdpijn.
    stiekem wou ik gewoon niet naar school gaan, en wel gewoon naar de tandarts en werken., want ik sta tog al geregistreerd als apsent. maar mijn stiefmoeder is altijd heeel vroeg thuis dus dan merkt ze dat ><


    om dit nuttig te houden. Wie moet ook altijd als die ziek is werken? ;o

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 8:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik.
    Ik ben vandaag ook ziek, maar ik ga toch naar school vanwege een vriendin die mijn hulp nodig heeft, en het is mijn eerste schooldag.
    Ik ben nog een jarig ook.


    Beterschap, en veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 8:12 ]


    Your make-up is terrible

    Ik werk nog niet. Maar ja, met werk kan je je niet altijd zo makkelijk ziekmelden als op school.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.