• haha, step up 4 -sorry ik lach om mijn eigen grap, slecht man *gayhandje*-

    De jonge getalenteerde hiphop danser [naam die ik nog zoek] kan het zich niet veroorloven bij zijn ouders te wonen, zijn ouders werken zich kapot maar verdienen geen klap. Daarom moet hij op zijn zeventiende het huis uit, hij moet naar school maar het enigste wat hem nog kan interesseren is dansen. Hij trekt in bij zijn oom, die ongeneeselijk ziek is verklaard. Hij heeft genoeg geld maar woont aan de compleet andere kant van Amerika dan zijn ouders, [naampie] moet van zijn oom naar East-high dansschool om zijn talenten te laten zien aan de rest van de mensen. Het is een dure school, maar zijn oom beloofd hem al het geld te betalen. Met alleen maar tegen zin gaat hij er een maar er wordt niet aan hiphop gedaan, de meisjes vinden hem puur vuil en de jongens vinden zichzelf nog veel stoerder. Slechts één meisje kan zijn aanwezigheid accepteren, ze is niet erg populair maar ze kan ontzettend goed dansen. [naampie] raakt bevriend van haar en hij ziet de schoonheid in haar, hoe prachtig ze danst en hoe mooi karakter ze heeft. Hij vindt het dat het aan hem de taak is om haar door te laten breken, met wat er ook gebeuren zou.


    rollen
    vriendin meisje.
    populair meisje.
    mensen van school, verschillende types.

    invullen dan.
    rol;
    naam;
    leeftijd;
    uiterlijk;
    karakter;
    Vul edit in:
    Extra;

    EDIT
    bij het lijstje staat dat je dit moet lezen, omdat ik dat niet makkelijk in de lijstje kan proberen. Je moet namelijk invullen waarvoor je op die school zit, dans,zang,kunst,noemmaarop. Snavvy? :Y)
    -kuch- Savvy -

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 17:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol; vriendin meisje en het chickie van fernando torres -alleen weet de school dat niet-
    naam; Missy -Ja ik heb gister Step up 2 gezien- Rodriquez
    leeftijd; 19
    uiterlijk; Missy
    karakter; Verlegen, lief, slim, sportief, is soms asiocaal, kan arrogant overkomen.
    Extra; Missy heeft sinds net een relatie met Fernando Torres. En ze houd het ook liever geheim voor de school. Ze wordt wel is opgehaald door hem maar dan draagt hij een pet en een zonnebril. Ze is bang dat mensen haar een hoer gaan noemen omdat ze met hem heeft. Ze heeft ook een goede vriendschap met [de hoofdpersoon - het meisje, waar van ik de naam niet weet, haha]. Missy doet aan hip hop, en kan ook goed jazz.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Neem een abbo
    Klik


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ikke ook voetballer, of mag dat niet?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Ikke ook voetballer, of mag dat niet?


    Nou eigenlijk liever niet, want ik gebruik het eigenlijk toch niet.
    Je mag natuurlijk wel een crush pakken met de uiterlijk van een voetballer, als je dat wil? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    A pleaaaase. Alleen ik en Emma. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    rol; vriendin meisje Ö En anders persoontje op de school :Y)
    naam; Amanda Brightville.
    leeftijd; 18
    uiterlijk; Amanda heeft lange, rode haren en blauwe/grijze ogen met stipjes amber er in. Ze is lang en slank, maar haar rondingen zitten wel goed. *ze is niet helemaal plat dus (nerd)* Ze heeft een hartvormig gezicht en volle, lichtroze lippen. Klik
    karakter; Amanda is een beetje een dromer en heeft ambitie. Ze is het type dat iedereen kansen geeft, maar niet tegen mensen kan die helemaal denken dat ze het zijn en beter zijn dan anderen. Ze is verlegen en valt niet echt op, dat is dan ook niet iets wat ze wilt doen. Als ze kan, dan blijft ze het liefst onopgemerkt, dat spaart moeite en problemen. Ze bloost snel als mensen haar voor gek zetten, maar zegt er meestal ook wel iets van. Ze kan aardig terug bijten als mensen haar tot het uiterste drijven.

    Haar vrienden -die zeldzaam voor haar zijn- en familie zijn haar leven. Ze komt uit een rijk gezin en heeft een zakenman als vader, maar gedraagt zich hier niet naar. Als klein kind al werd ze verwent, maar gaf veel van het speelgoed wat zij niet nodig had aan kinderen die het wél nodig hadden. Ze heeft een oudere broer, die ook naar East-high ging, waar ze een gigantisch goede band mee heeft. Ook heeft ze twee jongere zusjes. Katleen, die ook op east-high zit en een typische, verwaande prima ballerina is en waar ze geen goede band mee heeft én Aine, haar 5-jarige zusje, waar ze niet zonder kan.

    Amanda heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en leeft extreem met mensen mee. Ze zet zichzelf altijd voor anderen en doet dan ook aan serieus liefdadigheidswerk. Ze geeft bijvoorbeeld dansles aan kinderen in een buurthuis in een arme buurt.

    Vul edit in: Ze zit er voor klassieke dans (oa ballet), waar haar passie niet ligt, en zang. Zang is dan ook haar hoofdvak en ze heeft een dijk van een stem. Helder en ze kan er hoge noten mee halen.

    Extra; Naast de danslessen op haar school, volgt ze ook hiphop danslessen buiten school. Zoals hierboven al vernoemt doet ze aan liefdadigsheidswerk. Ze geeft hiphop danslessen én ballet, voor de gegadigden dan. Voor de rest is ze dol op boeken en vooral op schrijven. Ergens wil ze dan ook heel graag een schrijfster worden.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 18:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Arsenal schreef:
    A pleaaaase. Alleen ik en Emma. :9~

    Ja, pleaaase. Aleen Marjolien en ik. x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Arsenal schreef:
    A pleaaaase. Alleen ik en Emma. :9~


    ah jongens =[
    Oké vul maar in dan, dan verwacht ik wel veel en leuke reacties van jullie =]
    hahaah


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    ah jongens =[
    Oké vul maar in dan, dan verwacht ik wel veel en leuke reacties van jullie =]
    hahaah


    Maar ik heb al ingevuld hahahahaa


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    o je bedoeld op je verhaal, oeps.
    natuurlijk krijg je seksie reacties jonge. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    o je bedoeld op je verhaal, oeps.
    natuurlijk krijg je seksie reacties jonge. :9~

    Aduh! En merci beaucoup x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    rol; I do not care en vriendinnetje Cesc Fàbregas
    naam; Alexandria Mary Horsewood
    leeftijd; 19
    uiterlijk; Alex!
    karakter; komt, want ik moet bij vrienden gaan eten.. Pf, en dat wil ik niet, het enigste wat ik nu wil doen is Q met een deken over me hen en een een tas thee!
    Vul edit in: Alex zit op de school voor haar zang en dans. Ze danst bijna alle stijlen maar op school danst ze alleen ballet en streetdance. Alex wist al van toen ze klein was dat ze naar deze school wou gaan, vooral omdat ze iets met haar stem wou doen.
    Extra; Alex heeft sinds een paar weken een bekend vriendje. Niemand minder dan Cesc Fàbregas! Arsenal's nummer vier en Spanjes nummer tien. Ze leerde elkaar op het Wereld Kampioenschap van 2010 in Zuid-Afrika kennen omdat Alex het genoegen had om met Shakira een lied te zingen.
    Alex' tweelingsbroer Matthias zit ook op dezelfde school als Alex. De twee hebben minder contact met elkaar dan anders omdat ze elk andere lessen vormen maar ze maken vaak tijd voor elkaar.
    Na haar avontuur in Z-A en het feit dat Alex een wereldberoemd vriendje heeft gaat ze nog steeds met dezelfde mensen om als voor de vakantie. Ze zit niet ineens bij de populaire van de school en heeft nog steeds een zware afkeer tegen hen.

    Ik doe de rest straks (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 21:16 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    rol;populair meisje
    naam; Michelle
    leeftijd; Delande
    uiterlijk; lange bruine haren en grijze ogenklik
    karakter; lief, zorgzaam, sportief, ze heeft ook een klein beetje arrogantie omdat ze populair is maar als je haar kent is ze echt heel lief, ze doet ook neit mee met pesterijen op school maar probeert die juist beetje te stoppen
    Vul edit in: dansen
    Extra; michelle is het meest in de danszaal te vinden al heeft ze maar even vrij dan is ze aan het dansen, ze kan bijna alle stijlen.

    zo goed?
    wil je laten weten als ik rol heb en als ie online staat


    Be yourself, before you forget who that is.