• Haaii^^
    Nou, ik wil nog een nieuwe Quiz maken maar ik weet niet waarover ><. Ik had zo al een klein ideetje en dat zul je hier onder wel lezen. Zelf vind ik het niet zo denderend. Here we go.

    Okay het zit dus zo. Een meisje doet mee aan iets van een topmodellen show. Wat ze niet weet is dat haar grote idool, Bill Kaulitz in de jury zit. Als ze dat te weten komt moet ze die wedstrijd winnen want wie er wint krijgt niet alleen een wereld in de modellen carriere maar mag ook nog eens mee op tour met Tokio Hotel. Dat ziet ze wel écht helemaal zitten dus doet ze haar uiterste best om de wedstrijd te winnen. Maar, de andere deelneemsters weten er ook van en doen ook kost wat kost om het te winnen. Zal zij winnen of wint er een ander meisje?

    Dat was dus het idee. Zelf vind ik het dus niet zo goed maar ik wil weten wat jullie er van vinden. Als jullie ook nog een idee mochten hebben, willen jullie die dan hierzo droppen? Dankje

    xxxx

    ok oke jij wint ik zal een topic plaatsen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Eindelijk ^^ En dan moet je ook rollen enzoo doen maar eerst dat topic om te vragen of je verhaal goed is ^^

    Nopg mensen!

    xNIJNTJE, je bent gemeen >< Zomaar zeggen dat je die topic erop ging zetten en offline gaan ><

    Hij klinkt super!! (K)


    You can't touch music but music touch you

    nee hij staat er !!
    en ik ben niet gemeen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Waar staat hij dan :P
    Ik zie hem niet xD

    ja lolly en nu reageer je niet x]

    wat wil je nou xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb wél gereageert :P
    Ik wist niet dat je topic er al stond :P

    Ga maar kijken xD

    Zijn er nog mensen die hun mening willen geven?

    SUPER IDEE MEID ZEKERS MAKEN!
    enenenen ik heb nieuws (A) Jij gaat inplaats van Bf Bill en vriendin Alex Evans in mijn quiz de hoofdrol zijn (A)


    I do not hook up.

    Ö meen jij dat nou?

    OMG JIJ BENT ECHT DE LIEFSTE!!

    RENEE I LOF JOE MUTS MOOR TAN JOE LOF MIE!