Naam + Achternaam: Noa Fernàndez
Karakter: komt
Uiterlijk: Noa! Noa heeft lange, roodblonde haren tot over haar schouders. Ze heeft een zeer bleke huid. Haar wangen en neus staan vol vrolijke sproetjes en Noa is daar zeer trots op. Ze heeft dunne wenkbrauwen en haar wimpers zijn van zichzelf al donker en vol. Ze heeft grote groene ogen. Noa heeft lange benen die ze soms graag in de kijkers zet, ze draagt zelden, alleen voor dates of feestjes, hakken omdat ze zonder al hoog boven haar vriendin uittorend.
Likes: Vanilleijs, leeuwen, Spanje, rood, schaatsen, lezen, Harry Potter, voetbal, haar twee oudere zussen, Coca Cola Light, haar vrienden en vriendinnen, sneeuwluipaarden, fotoshoots met haar vriendinnen, chocolade, zonnebloemen, thee, Fanta, nagellak, appelsienen, mensen gelukkig maken, muziek, gitaar, piano en harp spelen, dansen in de regen en zingen
Dislikes: Onweer, hittegolven, pistolen, onkruid, champignons, school, reclame op tv, overdreven Amerikaanse tv-series, arme landen, mensen die zichzelf beter vinden, mensen met veel te veel geld, apen, brillen, Geschiedenis en de afwas doen
Crush: Cesc Fàbregas; ik doe zo zijn karakter, maar ik ben bezig met mijn verhaal xp
Extra: pf, komt
[ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 16:23 ]
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.