Hellow
Ik zoek nog een paar rolletjes voor in mijn serie, die nu 11delen bevat.
You're Making Me A Crazy Chick.TH neem kijkje op mijn profiel, het staat in kort uitgelegd over wat hij gaat.
Hoofdrol : Saar BEZET
BF Saar : Tess BEZET
Dan zoek ik nog ...
*Vriendin Bill: Annelies Van Adel BEZET
*BF2 Saar:Charissa april zammatio Bezet
*Vriendin Georg: Kim Van Zuuk BEZET
*Vriendin Gustav: Demi Delicious BEZET
*Meisje die Tom Wilt..ze krijgt hem ook, Maar voor en tijdje. : Joyce Leemans BEZET
*Fotografe van Saar: Sofie JongenBEZET
En als er mensen nog een rol Willen Gelieve dan een berichtje te sturen, ik zal zien wat ik kan doen .Bv. Vriendin gustav en Georg.
Wat ik graag zou weten.
Je volledige naam:
Hobby's:
Leeftijd:
Beschrijf in het kort jezelf: (karakter,likes, dislikes,...)
Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal:
Waarom wil je deze Rol:
Stel jezelf eens voor:
Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?:
Ik kies absoluut niet de eersten, maar wie het beste bij de rol past, dus wees zo origineel mogelijk <33
Y.
-
18 aug 2008 - 18:4418 aug 2008 - 18:59
Vriendin Bill
Je volledige naam: Annelies Koeck ><
Hobby's: Dansen, zingen
Leeftijd: 16
Beschrijf in het kort jezelf: (karakter,likes, dislikes,...) Een lief en spontaan meisje dat soms toch koppig of bitchy kan zijn. Een meisje dat véél van haar vrienden houd, dat er alles voor zou doen. Iemand die het haat als mensen slecht over haar of haar vrienden praten.
Plaatje, hoe je eruit ziet in mijn verhaal: ^http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512
Of
http://www.quizlet.nl/foto.php?id=68677
Waarom wil je deze Rol: Omdat ik Bill écht een lekkerding vind en gewoon omdat jij cuuwl bent en omdat ik denk dat dat een cuuwle serie word ^^
Stel jezelf eens voor: Ik ben dus Annelies en ik ben 16 jaar. Ik Houd veel van m'n vrienden, muziek; Hello Kitty, chocolade, IceCream en van die dingen. Ik heb dan weer een bloedhekel aan arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinenn en insecten. Hoe kan ik mezelf omschrijven? Wel, ik ben soms wel bitchy, lief, spontaan, kopipg, snel op m'n tene getrapt, vrij snel jaloers maar toch gevoelig.
Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: Uhmm meer teleurgesteld omdat ik écht supergraag die rol wil.
Laat je weten als ik de ro heb.18 aug 2008 - 18:59Lieford mag ik plz vriendin Bill? Dank krijg jij nog een gastrolletje in mijn Quiz
Mmm, Als je beloofd dat ik je volgende serie de rol mag :vriendin Tom ? Dan krijg je de rol meteen .
En zou je zoo lief willen zijn om de vraagjes dan in te vullen .
X3 Y18 aug 2008 - 19:00*Meisje die Tom Wilt..ze krijgt hem ook, Maar voor en tijdje. :
Je volledige naam:
joyce leemans
Hobby's:
shoppen,partys?
Leeftijd:
16
Beschrijf in het kort jezelf: (karakter,likes, dislikes,...)
snel jaloers,bitchi,eigenwijs,koppig,naïf,egoïstisch,lief,schattig,spontaan..houd van shoppen,vrienden,muziek,tom,tokio hotel en uitgaan..heeft haat aan tokio hotel haters,spinnen
http://img.timeinc.net/pespanol/i/fotodeldia/2008/marzo/selenagomez_032108_300.jpg
Waarom wil je deze Rol:
omdat tom een schatje is.<3
Stel jezelf eens voor:
Heej,ik ben joyce en ik ben dus 16 jaar..eigenlijk pas geworden..ik houw van tom..valt het op?oke als het niet op valt..ik houw echt van hem.ik shop graag,heel graag zelfs en uitgaan is ook mijn favoriete ding.Muziek hoort mee bij mijn leven samen met mijn vrienden.<3
Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?:
Laat ge wete of ik die rol krijg ? =]
x18 aug 2008 - 19:01(...)
Laat ge wete of ik die rol krijg ? =]
x
Be happy . Je hebt de roll . Ik laat je nog iets weten. X Yana18 aug 2008 - 19:0218 aug 2008 - 19:02meisje die met t9om wilt voor een tijdje
Girls Love Ben&Jerry's more than you^^
18 aug 2008 - 19:03mag ik vriendin gustav of vriendin andreas zijn??
Girls Love Ben&Jerry's more than you^^
18 aug 2008 - 19:03Heb ik gedaan en je krijgt beloofd in m'n volgende serie de rol van vriendin van Tom!
18 aug 2008 - 19:04Okey ,lieeeeferd die je bent <3
Je hebt de roll .
X318 aug 2008 - 19:05mag ik vriendin gustav of vriendin andreas zijn??
Je mag kieze,, Gustav? of Andreas .
X318 aug 2008 - 19:05DANKJE LIEFORD <333
Je bent lief18 aug 2008 - 19:07vriendin gustav
Je volledige naam; Demi delicious
Hobby's: breakdance
Leeftijd:17
Beschrijf in het kort jezelf: (karakter,likes, dislikes,...) ik ben best wel eigenwijs mar ook lief en stoer en ik vind niks aan mensen die een heledoos mke-up op hebben and I love to shoppe of met vriede leuke dingen doen
http://www.shoutlife.com/profiles/8/2/6/5/0/1/105628/primary.jpg
Waarom wil je deze Rol: omdat het me een leuke serie lijkt and i like tokio hotel
Stel jezelf eens voor:
Heey Peops.
ik ben demi en 17 jaartjes jong ik doe aan breakdance en je vind me vaak bij men vriende als je me aan het zoeke bent zo ben ik best wel e8igenwijs maar ook lief en stoer en shoppe doe ik ook super graag dat was het wel zo
Bye bye xx demi
Ga je boos zijn als je de rol niet hebt?: nee het is jouwn keuze dusGirls Love Ben&Jerry's more than you^^
18 aug 2008 - 19:0718 aug 2008 - 19:08Mag ik anders mijn familienaam veranderen? Naar Den Adel?
18 aug 2008 - 19:08Thank you . Vriendin gustav.. is dat Oke?
X3