• Door mijn maat 34 moet ik steeds bij de kinderschoentjes gaan kijken. ;s
    Idd, ik ben verschrik-kel-lijk klein. ;(
    Daar vind ik amper leuke schoenen. Wat kan ik doeen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    2Nurd schreef:
    Ik heb 37 of 38. Ligt eraan of ze groot of klein vallen. Maar ik ben er blij mee (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    CAC schreef:
    ik heb 40/41 en dat is ook niet fijn


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als het goed is, groeien je voeten nog. Vooral omdat je nu nog in de puberteit zit, zou ik ff wachten hoe je voeten nog gaan groeien en het zolang uithouden met de kinderschoenen.
    Zelf heb ik maat 36 (ben nu 20), maar toen ik jouw leeftijd had, had ik maat 35. Zat ik ook telkens bij de kiddies te kijken voor schoenen. Ik balen, maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen! So don't worry, het komt nog wel.
    'k Weet niet waar je precies woont, maar in augustus hebben ze in Den Haag een winkel geopend voor vrouwenschoenen vanaf maat 34. Hoe duur het allemaal is, geen idee, moet je maar ff kijken of dat te doen is voor je?: Comme Il Faut Shoes
    Anders kun je ev. op marktplaats of ebay kijken naar schoenen in maat 34. En hier nog een lijst van winkels met kleine schoenen in Nederland.
    Hopelijk heb je er wat aan, good luck!


    FML

    Ik heb 36/37 en ik ben er tevreden mee.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb 42,5. En de meeste damesschoenen gaan tot maat 42, tenminste kan je nog schoenen vinden... Maar in Deventer is volgensmij een zaak voor kleine voeten.


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb ook maar 35/36 maar wat doe je eraan?
    Gewoon blijven zoeken naar leuke schoenen :]

    ik heb soms 39 en soms 40 en eigenlijk heb ik daar geen probleem mee , aangezien het overgrote deel maat 38 ofzo , dus ik heb meestal nog veel keuze :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    mijn zus heeft ook 34, en ze is 26 dus de kans dat der voete groterworden is er gewoon niet. zij koopt altijd gewoon 36 en dan stopt ze pantykousen bij der tenen, dan is het opgevult :D


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    Maat 44 hiero.

    Vind het niet zo erg hoor, vind genoeg leuke schoenen.

    40/41

    Een vriendin van mij heeft ook maat 34


    Life is hard and then we die

    Ik heb 38. 36 is de gemiddelde maat voor jou (of eigenlijk ook mijn) leeftijd. Dus we zitten er alle twee maar twee maten naast. Redelijk normaal. Maar koop gewoon ballerina's en leren laarzen. Niet te vergeten je hebt ook All-stars in die maat. Je kan genoeg vinden.