• Hier komt een uitgebreidverslag van Nikki’s epic eighteen! Nikki aka Assassin hier op Quizlet wordt donderdag 9 september 18 jaar! Een half jaar geleden had ze daarom iedereen van Quizlet uitgenodigd voor haar birthday party op zaterdag 4 september. Helaas zeiden heel veel mensen af..
    Dus als je zin hebt om te lezen, ga je gang! En anders klik je op vorige (nerd). Edit: Wow het is wel erg lang geworden ;o.
    Vrijdag 3 september stopte de auto van de moeder van Marleen aka Deprisnail/Desolate om 3 uur ’s naast mijn huis. Marleen kwam logeren! Nou toen gingen we even kletsen met onze moeders. Toen gingen we een spandoek maken voor die lieve Nikki <3. Er stond op; ‘Gefeliciteerd Nokki! <3’ en ‘Nikki’s epic eighteen’ en dan nog allemaal zinnentjes als ‘wel veel taart eten, hoor. Gayhand!’ Dat Nokki komt van een typfout van Marleen van een tijdje terug. En de Gayhand was in hoofdletters, omdat de emoticons van Marleen het niet doen in de Qchat van Nikki, maar dan typt ze de emoticons automatisch, haha. Bij Nikki thuis mocht iedereen er dan nog iets opschrijven.
    Toen moesten Marleen en ik heel snel naar het centrum. In het centrum kochten we een slush (zo’n bekertje met ijs met kleurstoffen waar je tong een andere kleur van krijgt), mascara voor mij en een zak ufo’s (snoep) voor Nikki. Als avondeten hadden we pizza. We wilden om 9 uur naar bed, want we moesten er vroeg weer uit. We wilden naar de supermarkt in onze nachtjaponnen (die trouwens hetzelfde waren 8D) tussen 6 en 8 ’s ochtends. Ja, dat was een actie van de supermarkt hier xp. Maar toen bleek dat we alle cadeautjes nog in moesten pakken, ik moest nog douche en onze nagels lakken. Toen werd het 12 uur, oeps. Toen besloten we toch maar niet zo vroeg naar de supermarkt te gaan 8D.
    Om 7 uur werden we wakker en gingen we ontbijten. Toen aankleden, opmaken en opruimen, en toen was het 9 uur! Onze trein ging om half 10. We kwamen aan om 11 uur, en toen gingen we met Nikki nog wat boodschappen doen. Sebas bleef in Nikki’s huis. In de supermarkt kwamen we Naomy/Prophecy tegen, die was dus ook al gearriveerd =D Toen gingen we een uurtje later de rest ophalen bij de trein. Dan heb ik het over John (Franciscus), Samantha (Zaitsev) en Elisa (Reassurance).
    Nou toen gingen we dus bij Nikki in de tuin zitten. Ik let een beetje op mn gewicht, maar ik had echt honger! Want ik had al 5 uur niks gegeten. Dat was dus aanvallen op de nootjes en chips. Niet zo handig eigenlijk. Owja, toen kwam Thomas ook nog. Een realfriend van Nikki en Annick. Nikki kreeg van mij en Marleen super veel cadeautjes! Ze had geld gevraagd maar dit vonden wij leuker. Ze kreeg van ons onder andere een ketting, een zonnebril, makeup en die zak ufo’s.
    We hebben echt heel erg hard gelachen! Mijn lachspieren waren dat niet gewend 8D. En Naomy praat normaal al hard maar ze ging steeds harder praten, tot ik er uit eindelijk niet meer bovenuit kwam. Dus zei ik telkens ‘Stttt!’ ‘Owja, sorry.’ En dan begon het weer van voren af aan =D. Verder moest dus iedereen even iets leuks op het spandoek schrijven, en we moesten de jongens echt een beetje dwingen, haha =3.
    Toen ’s avonds aten we pizza, en toen we daar mee klaar waren kwam Annick/PUKKELxDING. Ze woont vlakbij Nikki maar moest werken dus ze kon niet eerder komen. Samantha en Annick vallen elkaar om de nek; Sam: Hoi Schat. Zin in Nikki’s slaapkamer of in de bosjes? Annick: Allebei! =D Ondertussen kwam het gespreksonderwerp op de een of andere manier uit op kabouter buttplug. Daar lag Samantha hélemaal slap om. Dus toen we patat gingen halen zeiden we telkens ‘Buttplug.’ En dan sloeg Samantha weer helemaal voorover van het lachen. Maar ze moest toen weg dus ze rende keihard van ons weg omdat ze het woord niet meer wilde horen, haha. Dus kom mensen, allemaal even Zaitsev onderspammen met ‘buttplug’, haha.
    Na de patat moesten ik, Marleen en Elisa weer naar huis, we hadden nog een lange treinreis in het vooruitzicht. Ik heb het in ieder geval heel erg leuk gehad!

    Foto's komen morgen in mijn fotoboek.

    En toen moest ik heel zielig in de kou zonder jas wachten 's avonds :Y)

    Het was echt leuk en ik ben benieuwd naar de foto's :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha het was echt heel gezellig <3


    Your make-up is terrible

    Hahaha, Buttplug!! :D


    Life is hard and then we die

    Whahaha Kabouter Buttplug ftw :Y) Het was echt leuk. Volgend jaar weer. =D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    1 woord: Zwijg!

    PS: Mijn emohoofd ownt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 21:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Klinkt geweldig echt jammer dat ik niet kon!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Buttplug -lachbui- Zoiets heb ik ook met een van mijn vriendinnen.. -onnuttig verhaal- Ik ben blij dat het leuk was :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    omfg haha ik ga dat ff tegen Sam zeggen XD


    I live for the applause, you will die for it.

    NYC schreef:
    Klinkt geweldig echt jammer dat ik niet kon!

    Kikkeli schreef:
    omfg haha ik ga dat ff tegen Sam zeggen XD

    haha arme Sam, dr hele gb vol met buttplug xp

    Lolol, jammer dat ik er niet bij kon zijn :9~ Arme Sam 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahahaha.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.