• En dat is: Ik heb teveel vrije tijd.
    En ik hoor jullie al denken wtf. Maar ja dat kan dus ook. Ik weet zeker dat de roostermaker van me houd. Ik dacht eerst dat valt wel mee, dat vul ik wel op maar nee hoor. Ik verveel me dood. Aangezien ik elke middag al om half twee thuis ben moet ik me dus de hele middag nog vermaken en nu gaan jullie mij zeggen wat ik allemaal zoal kan doen. Er zijn al een paar dingetjes die ik heb geprobeerd die niet echt werken zo heb ik al een cake gebakken, en daar wil ik niet over praten ^^

    Dus kom maar op met die tips.
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zoek een baantje?


    SLOAN.

    eehh... huiswerk maken? x)
    boek lezen, schrijven, plaatjes zoeken over onbenullige dingen, televisie kijken > marathon met vriendinnen, een plaatje zo goed mogelijk na te tekenen, je kamer opruimen, een eigen fantasieland maken, klusjes doen voor geld, ofcourse
    ik weet niets meer...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Wil je mijn wetsboeken lenen om te lezen en uit je hoofd te leren? (nerd)

    Ik had dat deze vakantie. Ik ging alle seizoenen America's best dance crew kijken op mtv.com en films downloaden om te kijken ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb dat ook vaak dan verveel je je zo! Wat ik altijd doe is: Iedereen die je kent opbellen en gaan vervelen. Verhalen schrijven op quizlet. Dromen over je idool


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Paintbrush schreef:
    Zoek een baantje?

    Heb ik al ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Had ik dat maar ... Ik zit elke dag minstens tot 5 uur op school, en soms zelfs tot 6 uur. En dan moet ik ook nog 3 kwartier naar huis fietsen. ;____;
    Maar okay. Uhm, heb je geen vriendinnen die ook zo vroeg uit zijn? Dan kun je misschien met z'n alle naar de stad, terrasje pakken, bioscoop, zoiets?


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Had ik dat maar ... Ik zit elke dag minstens tot 5 uur op school, en soms zelfs tot 6 uur. En dan moet ik ook nog 3 kwartier naar huis fietsen. ;____;
    Maar okay. Uhm, heb je geen vriendinnen die ook zo vroeg uit zijn? Dan kun je misschien met z'n alle naar de stad, terrasje pakken, bioscoop, zoiets?

    Elke dag? Daar gaat mijn geld.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Quizlet terroriseren?
    Vroeger was dat echt een hobby van je.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 16:16 ]

    zullen we ruilen(nerd)
    ik zit elke dat tot 10 over half 4 op school behalve op maandag en woensdag XD

    nja je kan meschien.... vooruit werken voor school


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    zullen we ruilen(nerd)
    ik zit elke dat tot 10 over half 4 op school behalve op maandag en woensdag XD

    nja je kan meschien.... vooruit werken voor school

    Dat zou een idee zijn, maar zo ben ik niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben jalours.

    Nog een baantje nemen. Beetje extra geld kan nooit kwaad...
    Zoek een leuke sport en ga daar op, of muziekles, als je al wat speelt, ga bij een bandje.
    Ga dingen in het huis repareren. Of, hout kopen en er leuke dingen(vogelhuisjes, krukken) van maken, en als je ze zelf niet wilt verkopen/rommelmarkt etc.
    Ga kleding maken, als ik veel tijd had, zou ik dat echt super vinden om te doen!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oude tijdschriften lezen, muziek zoeken voor op je Ipod.
    Misschien een instrument gaan bespelen.
    Zelf siraden maken.
    Of anders gaan sporten, joggen ofzo xd
    Sorry ik ben op dit moment ook een beetje inspiratieloos ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    * Een bijbaan
    * Sporten op je eentje/ met een paar vriend(in)nen (lopen, gaan zwemmen, krachtoefeningen, ...)
    * Sporten in een club
    * Schrijven
    * Afspreken met vriend(in)en of eventueel lang bellen
    * Muziekschool
    * Tekenschool
    * Films kijken
    * Je kan ook zelf 'studeren'. Heb je een bepaalde interesse? Dan kan je erover leren op je eentje. (Ik ben geïnteresseerd in filosofie en lees dergelijke boeken wanneer ik me echt verveel. Als je je er echt in interesseert, is dat best nog wel leuk.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik heb er mischien wel een paar ?
    - quizlet ?
    - msn ?
    - op school blijven chillen ?
    - met vriend/in afspreken ?
    - een hobby die je hebt ?

    x.


    Life is a beautiful struggle

    Met vrienden afspreken om gewoon wat rond te slenteren in stad, films kijken bij iemand anders of thuis, schrijven, lezen, eens gezellig ergens wat gaan drinken met een paar mensen, je kamer opruimen, stofzuigen, dweilen, buikspieroefeningen doen of iets in die richting, een wandeling maken in het bos, bij iemand langs gaan om gewoon een beetje te kletsen, nagels lakken of wat experimenteren met je haar en make-up. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.