• Ja. T is net uit met me vriend na een relatie van ruim 2 jaar en hij heeft nu alweer een ander. En ik ben alleen thuis dus ik voel me onwijs klote. Dus ik heb even wat mensen nodig die me medelijden geven. Alsjeblieft.

    (huil)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Komt allemaal wel weer goed. Je vindt heus wel weer een ander. (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat een lul! Gelijk met een ander nemen? En je hebt helemaal geen medelijden nodig, je moet blij zijn dat je van zoiemand af bent!


    it's so empty living behind these castle walls

    Geef het wat tijd. Twee jaar vergooien is niet niets...
    Leef je uit op muziek!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 23:58 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh dat is heel erg klote, ik weet hoe je je voelt...
    Heel veel sterkte ermee, weet dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je vind wel een leuker iemand die jou teminste waard is.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Ach, meis. Dat is zwaar klote. Hij is je het gewoon niet waard. Hij heeft meteen een ander. Als je nog iets kwijt wilt kan je gewoon bij me terecht (flower)

    Hij neemt het gelijk met een ander? Je moet juist blij zijn dat je van hem af bent! Je verdient zoveel beter! Twee jaar is inderdaad niet niks, maar je zult wel over hem heen komen(: zoals hierboven me al gezegd is: er zijn genoeg betere jongens(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Er zijn genoeg leukere jongens. Vergeet die vent gewoon en maak plezier.


    All this dampness is damp.

    Ik weet hoe dat kan voelen en ja dat is klote. Maar zoals iedereen zegt, 't komt altijd goed. Uithuilen kan ook helpen. Er veel over praten, en samen met je vriendinnen op hem schelden (niet tégen hem natuurlijk) en alle slechte dingen van hem opschrijven.
    Sterkte!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien ga je later inzien dat dit toch niet zo'n hell is. Jij vind heus wel iemand anders waarmee je ook gelukkig kan zijn. Geef het niet op! x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Cornflakes schreef:
    Komt allemaal wel weer goed. Je vindt heus wel weer een ander. (:


    Hope goes lost but never dies.