• Ik moest vanmiddag naar een hockeywedstrijd bij hockeyclub Ypenburg in Den Haag. Nou wij waren dik beter, en na een tijdje stonden we zo met 2-0 voor. Dus die meisjes werden echt boos en agressief enzo, en ze gingen de hele tijd schelden en hun kont erin draaien zegmaar, en als ze dan afgefloten werden gingen ze nog meer schelden enzo.

    Dus na een tijdje was er zo'n meisje van mijn team die de bal hun één van hun had afgepakt, dus dat meisje flippen! Echt ziek! Ze pakte zo haar stick stevig vast en ging gewoon serieus tegen de schenen van mijn teamgenoot meppen. Gelukkig werd ze door zo''n meisje van hun team tegen de grond geduwt en daarna door haar vader het veld afgesleurd, maar damn... Echt ziek!

    Daarna is de wedstrijd gestaakt, en met mijn teamgenoot is alles goed.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 18:53 ]


    Hope goes lost but never dies.

    omg. Dat is inderdaad sneu als er niet tegen kan dat je achter staat. Jezus, het is een spelletje. Doe dan beter je best, en ga niet kut lopen doen ofzo. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Omg, dat is echt ziek! O.O


    Never run out of reasons to smile...

    Hoezo ze kunnen niet tegen hun verlies ? o_ô


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, echt echt ziek.
    Je moet toch een beetje tegen je verlies kunnen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Die is inderdaad heel stom bezig, Als ze niet tegen haar verlies kan ga dan ook geen teamsport doen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Daar heb ik nou zo'n heken aan; slechte verliezers. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    omg. Das echt weard


    "Ignite, my love. Ignite."

    WTF, gestoord wijf o.o

    Dat er zo'n mensen bestaan...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Als je niet tegen u verlies ofzo kunt moet ge niet aan een teamsport doen he. alle ja. Das echt ziek.

    x


    Tears are words the heart can't say.

    Dan ben je echt abnormaal als je zoiets doet?

    Sjees :O Dan ben je echt heel weird bezig :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    omg, de meisjes uit leeuwarden waren dat volgens mij, die waren ook helemaal aant schelden op ons enzo! Maar niet zo erg als dat bij jullie ;o

    Oké, die hebben iets te veel peper in hun kont.


    All this dampness is damp.

    Dat had ik ook een keer. Het zuigt dan echt, als je voorstaat, en het andere team beslist dat ze het even moeten ruineren door aggresief te gaan doen, en te schelden


    I hope heaven needs you more than I do now.