• Haaii^^
    Ik heb een probleem. En jullie kunne me daar bij helpen. Ik heb namelijk een titel nodig voor een nieuwe verhaal. Hier komt wat over het verhaal.

    Er is een meisje geborden namelijk Harlow Winter Kate. Haar moeder en vader heetten Nicole Richie en Joel Madden en haar tante en nonkel zijn Paris Hilton en Benji Madden. Ze is dus heel erg rijk en verwend. Gelukkig gedraagt ze zich als een normaal mens. Als ze op een dag alleen gaat wonen met haar 3 beste vriendinnen [*Komen rollen voor*] begint ze pas écht te leven. Als ze op een dag een reis naar Berlijn wint mag ze maar 2 vriendinnen meedoen dus kiest ze voor [*Rollen^^*]. Als ze in Berlijn is word ze verliefd enzo op een jongen die ze daar leert kennen. Maar als de jongen haar een keer meeneemt naar vrienden van hem [TH en die jongn is 1 van TH] komt de waarheid over haar boven. Komt het goed?

    Eerst dacht ik aan deze titel : The Famous Daugther Of...[TH] maar die was niet origineel genoeg volgens mijn lieford. Daarom laat ik jullie 1 bedenken ^^. STOOOP! Nog niet denken want de titel moet deze eisen behouden :

    -Niet té lang maar ook niet té kort
    -Pakkende titel
    -Mooie titel.


    Hopelijk willen jullie me helpen ^^

    xxx

    Ooowh sorry, maar je begrijpt wel wat het betekent, of niet =,=


    ok

    Engels: Pink,Botox,Love And Money
    NL:Roze,Botox,liefde en Geld

    Bein' Famous is not always that fun
    (beroemd zijn is niet altijd even leuk)

    OF

    You don't know the real me
    (Je kent de echte ik niet)


    XxX Dorien


    Got up on the wrong side of life today