• De vriendin van mijn broer is hier. En die zouden boven op zijn kamer een film kijken. Ik hoorde al een paar keer bonk bonk, dus ik er helemaal van overtuigd dat ze sex hadden. (Mijn broer is 18, zij is nét 15, dus even oud als ik ben, ik ben nog 14, maar ik word ook 15, snappévoe?(cat)). Ik durfde niet naar boven, belt mama dat we boodschappen zouden moeten doen, omdat zij het niet meer zou redden. Dus ik loop naar boven om mijn broer te waarschuwen, loop die kamer binnen, liggen ze op elkaar te zoenen. Nou zeg, ze hadden hun kleren net aan. Maar dat is niet iets wat ik van mijn broer wil zien. Dit krijg ik nooit meer van mijn netvlies.:'(

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 15:30 ]


    everything, in time

    -stelt het zich voor met haar eigen broer- EW DD:


    Only losers can act the way you do

    Aw, ik begrijp dat je een trauma zou hebben xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Euw.. Ja, dat zou ik ook niet van mijn jongere broertje willen zien :O Voortaan maar even kloppen??? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hoop dat ik mijn broer daar nooit op betrap. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ruilen? Mijn netvlies is namelijk losgelaten Oké, sorry, die moest er even uit. Maar echt, goor. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb mijn zus er wel eens op betrapt. Geloof me, zij schamen zich meer dan jij voor hen.


    SLOAN.

    Cornflakes schreef:
    Ruilen? Mijn netvlies is namelijk losgelaten Oké, sorry, die moest er even uit. Maar echt, goor. 0.o


    Nee dankje, dat hoeft niet.:Y) Maar beterschap!(flower)


    everything, in time

    Paintbrush schreef:
    Ik heb mijn zus er wel eens op betrapt. Geloof me, zij schamen zich meer dan jij voor hen.


    Ik schaam me ook niet hoor, ik vind het alleen bahbah.xd


    everything, in time

    EWWWWWW haha ohmygod.


    I live for the applause, you will die for it.

    whaa mijn broer is ook 18 en heeft 'n vriendin, dus ik begrijp je volkomen haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Carcass schreef:
    Aw, ik begrijp dat je een trauma zou hebben xd

    Onee ze zoenen.. Wat verschrikkelijk zeg! :8


    -

    Genius schreef:
    Onee ze zoenen.. Wat verschrikkelijk zeg! :8


    En ze lagen OP elkaar hè. Ze wilden wat anders gaan doen, geloof me. En dat hoefde ik dus gewoon niet te zien.--'


    everything, in time

    Deprisnail schreef:
    (...)

    En ze lagen OP elkaar hè. Ze wilden wat anders gaan doen, geloof me. En dat hoefde ik dus gewoon niet te zien.--'

    Laat ze dan met rust.
    Ik vind het ook niet fijn als mijn zusje gaat zeiken dat ze het gehoord heeft dat ik seks heb.
    Seks is normaal. Ook voor je broer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Onee ze zoenen.. Wat verschrikkelijk zeg! :8

    Hahaha jac :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.