• Hello you'll!

    Ik begon net een nieuwe story en heb al maar meteen twee delen geactiveerd om nu al even te beginnen en te vragen wat jullie er al zowat van vinden. Hier gaat het zowat over:

    Rose werkt al sinds haar zestiende in een magazine bedrijf waar ze allerlei interviews neerschrijven. Zelf heeft ze al personen mogen interviewen, maar meestal schrijft ze de interviews achteraf in het blad. Nu is ze achttien en op een dag komt ze aan op haar werk en heeft haar baas groot nieuws voor haar. Ze mag namelijk beginnen als groot journaliste en haar kinderdroom wordt werkelijkheid. Ze mag allerlei beroemde mensen interviewen en begint er dan ook met veel enthousiasme aan. Maar wanneer ze haar idolen mag interviewen wordt ze helemaal starstruck en geraakt ze amper uit haar woorden. Ze geraakt geïnteresseerd in een van hen en wil contact houden met hem, maar dan overtreedt ze een regel van haar contract.

    Ik hoop dat het je wat lijkt. Het is een Tom-story maar naarmate het verhaal strekt wordt het Bill, maar eerst Tom dus. (:

    Naja, als het je wat lijkt mag je altijd reacties zetten. ^^

    Just gonna stand there and watch me burn, but that's alright because I like the way it hurts. [BK&TK]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind hem leuk =)
    Ik heb een abo =)
    En jullie moeten die allemaal lezen.. =)


    Stop wishing, Start doing..

    Dank je! (flower)
    Toch iemand die reageert! Oo'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb nu inmiddels 3 delen neer gezet. Ik activeer ze sneller, als er nog wat meer lezers komen. ;$


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ga lezen! ;D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    xWahreLiebe schreef:
    ik ga lezen! ;D

    Oh, je bent een engel! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Heb nu inmiddels 3 delen neer gezet. Ik activeer ze sneller, als er nog wat meer lezers komen. ;$

    4 delen! (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.