• .. favoriete speler uit het Nederlands Elftal? (krul)
    De mijne Dirk Kuyt, omdat ik hem zo'n geweldige, nuchtere kerel vind die verdomd goed kan voetballen en hij gewoon stoer is. :Y)

    en die van jou?_O_

    Virginity schreef:
    Maarten Stekelenburg.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Arsenal schreef:
    Pershoofd. :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Net als die van jou ;) Dirk Kuyt. Waarom? Omdat hij een hele goede voetballer is, hij er nuchter uitziet en weet waar hij mee bezig is. :P En ook, omdat, een vriendin van mij, haar vader, trainde mensen van Feynoord. En hij heeft Dirk Kuyt vroeger ook getraint :D Dus dat vind ik wel heel gaaf en dat die gozer ook zo ver is gekomen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tragically schreef:
    Niemand, ik hou niet van voetbal(lers) :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    10Cescnaldo7 schreef:
    Robin van Persie

    Robin van Persie :9~


    -

    Torres (nerd)

    nee. ik vind Van der Wiel wel cool x3 en de Zeeuw, maar dat is alleen omdat hij uit Apeldoorn komt, en ik ook :'D


    Destroy what destroys you.

    Stekelenburg ftw. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niemand? Ik ken niet eens alle namen. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nerveus schreef:
    Net als die van jou ;) Dirk Kuyt. Waarom? Omdat hij een hele goede voetballer is, hij er nuchter uitziet en weet waar hij mee bezig is. :P En ook, omdat, een vriendin van mij, haar vader, trainde mensen van Feynoord. En hij heeft Dirk Kuyt vroeger ook getraint :D Dus dat vind ik wel heel gaaf en dat die gozer ook zo ver is gekomen.

    Whoaa gaaf! :D Dat vind ik echt stoer :D
    Idd, hij is zo lekker down to earth, lekker zichzelf, niet arrogant of over het paard getild ofzo :Y) terwijl hij dat wel zou kunnen doen omdat hij verrekte goed is :Y) En hij is gewoon een onwijs leuke kerel. (krul)

    Geen?
    Stekelenburg is volgens mij wel lekker:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    Geen?
    Stekelenburg is volgens mij wel lekker:9~

    Het gaat om de kwaliteiten, niet om het jummiegehalte.. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    EA schreef:
    Ibrahim Afellay. Doh:9~


    (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    eeeeeeeeeeeeeeeeeehm......


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Taemin schreef:
    eeeeeeeeeeeeeeeeeehm......

    ...? 8D