• Emo's?

    ~Gaaan. Met. Die. Banaaan.~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het zijn mensen en die moeten we in hun waarde laten. Al zou ik zelf niet gauw die kledingstijl nemen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dislike them (krul)


    -

    Ik vind het jammer dat door alle negatieve reacties het woord nu ook zo negatief en beledigend klinkt...
    Het is een cultuur net zoals hiphop dat is.
    Over de personen kan ik me niet uitspreken, want dat heeft er heel weinig tot niks mee te maken. Sommigen zijn lief, anderen arrogant. Dat ligt dan aan de persoon en niet aan de stijl ervan.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 20:15 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    het zijn net mensen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Tillylicious schreef:
    Het is hun stijl die iedereen moet accepteren.


    effort never betrays you

    Als er een discussie ontstaat die uit de hand loopt, grijpen ik of een andere mod wel in. :3
    Als we het niet zien of je wilt dit topic echt weg kan je dit topic melden via de meldknop en daar even bij de reden zetten wat er mis is of wat je wilt. :3

    En ik hou niet zo van Emo's.


    Let the Night embrace you

    Kikkeli schreef:
    Ik vind ze maar niks :/
    En dat is nog netjes gezegt D: Ofc. ze kunnen aardig zijn maar die emo's die snijden en alleen depressief zijn vind ik gewoon BAH. En die kledingstijl is ook bah.


    Only losers can act the way you do

    Je moet je eens afvragen wát een emo is. Of een emo wel een emo mag zijn en of we niet de verkeerde mensen emo noemen. alleen als emo's voeldoen aan het stereotype emo hebben wij het recht om het emo's te noemen.
    sowieso hebben wij geen recht om mensen in hokjes te plaatsen.
    bah i keep repeating this.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Nu het zo 'in' is geweest, snap ik niet meer precies wat het betekend (krul)
    Net als alle andere stijlen...


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bestaan niet. 8D Mensen verzinnen namen om mensen in hokjes te stoppen, maar stiekem is het allemaal niks en slaat het allemaal nergens op. Dus. Ja. Onzin. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het zijn mensen als alle anderen. Mijn neef is een emo (krul)
    En hij is echt helemaal niet associaal of zo, een socialere kerel als hem bestaat er bijna niet :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!