• Hey sta me even toe m'n frustratie hier uit te typen (6),
    ik haat het als mensen geen respect kunnen tonen voor wie je bent, en wat jouw smaak is qua kledij,muziek,..
    Zeker als die personen je bloedeigen familie is!
    Morgen begint school en ik wil absoluut mijn gescheeurde legging dragen.(mag volgens schoolreglement)
    Maar nee het is gemeen, ze gaan denken dat ik krapul ben en bla bla bla
    ik word er gek van.
    Uiteindelijk heb ik gezegd: "Ik zal blij zijn als ik hier weg ben", en om eerlijk te zijn dat meen ik ook ik ben hier soms echt kotsbeu.
    Wat vinden jullie?
    Je moet toch zelf kunnen uitmaken wat je draagt? Ok, dat mag ik wel maar in bepaalde maten
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind dat je zelf mag weten wat je draagt ja. En dat niemand mij maar eens probeert te zeggen wat ik aan moet doen want dan hebben ze péch.

    Maar nu mijn vraag: wth is er mis met een gescheurde legging naar school? (': Ik vind het een beetje absurd als je die niet aanmag.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Inamorta schreef:
    Ik vind dat je zelf mag weten wat je draagt ja. En dat niemand mij maar eens probeert te zeggen wat ik aan moet doen want dan hebben ze péch.

    Maar nu mijn vraag: wth is er mis met een gescheurde legging naar school? (': Ik vind het een beetje absurd als je die niet aanmag.

    mijn ouders vinden het er gemeen uitzien en uitdagend alsof ik krapuul ben --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    mijn ouders vinden het er gemeen uitzien en uitdagend alsof ik krapuul ben --'

    Pfft, meid ik ken mensen en dát zijn pas krapuul. En die dragen geen gescheurde leggings, haha. Maar zeg gewoon tegen je ouders dat je kleren niet altijd zeggen wat voor iemand je bent, en waarom heb je die legging anders gekocht?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Inamorta schreef:
    (...)
    Pfft, meid ik ken mensen en dát zijn pas krapuul. En die dragen geen gescheurde leggings, haha. Maar zeg gewoon tegen je ouders dat je kleren niet altijd zeggen wat voor iemand je bent, en waarom heb je die legging anders gekocht?

    dat is het punt ik heb die niet gekocht, het was een gewone legging die m'n ma had kapot geknipt voor een optreden dat ik wou doen op school maar ze was er toen al tegen dat ik dit zou drgn voor school


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Inamorta schreef:
    Ik vind dat je zelf mag weten wat je draagt ja. En dat niemand mij maar eens probeert te zeggen wat ik aan moet doen want dan hebben ze péch.

    Maar nu mijn vraag: wth is er mis met een gescheurde legging naar school? (': Ik vind het een beetje absurd als je die niet aanmag.

    Over je vraag: serieus, op mijn school is het veel erger. Een rok, broek of short moet tot aan je knieën komen, als het er boven is, word je naar huis gestuurd om iets anders aan te doen. Je buik mag niet bloot, geen te diepe inkijk, geen spaghettibandjes. Zo ja -> naar huis gestuurd. Ik heb echt een kutschool. -.-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    tomfreakske schreef:
    (...)
    dat is het punt ik heb die niet gekocht, het was een gewone legging die m'n ma had kapot geknipt voor een optreden dat ik wou doen op school maar ze was er toen al tegen dat ik dit zou drgn voor school
    Ha, dat is een goeie, knipt ze het zelf nog kapot ook xD


    Life is hard and then we die

    Tss.. je niks laten wijsmaken schat. Draag et gewoon :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat vind ik ook, op mijn vorige school mocht je echt bijna niks dragen. Je mocht zeker niet 'opvallend' gekleed gaan, je mocht geen logo's of iets dragen. Echt saai >.<
    En je haren verven met bv. een blauwe streep in ofzo mocht ook niet O.o

    Laat ons toch beslissen wat we willen dragen :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Over je vraag: serieus, op mijn school is het veel erger. Een rok, broek of short moet tot aan je knieën komen, als het er boven is, word je naar huis gestuurd om iets anders aan te doen. Je buik mag niet bloot, geen te diepe inkijk, geen spaghettibandjes. Zo ja -> naar huis gestuurd. Ik heb echt een kutschool. -.-

    HAHAHA Ik zou degene die me naar huis stuurde uitlachen, met plezier naar huis gaan en niet meer terugkomen. Dat is dus echt niets voor mij zo'n school he. Je mag wel geen racistische kleren aan enzo, maar dna nog :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik zou er schijt aan hebben, of zoals er in je titel staat: das ist mir scheiss egal :]

    *Ping* Idee: Laat een shirt drukken met je topictitel in een uberfelle kleur 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik zou er schijt aan hebben, of zoals er in je titel staat: das ist mir scheiss egal :]

    *Ping* Idee: Laat een shirt drukken met je topictitel in een uberfelle kleur 8D

    Haha, oeh! En als jij het niet doet, doe ik het wel! 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ómg. dat had ik ook een keer, mocht ik ook een legging die ik zo leuk vond niet aan. toen heb ik echt iets heel dom gedaan XD.
    ik had dus een broek over die legging gedaan, en het was winter en ik moest om kwart voor 7 al de deur uit dus het was nog pikke donker. en toen ik naar de bus ging heb ik snel die broek uitgetrokken in een steegje en nja, toen kon ik gwn zo dus naar school XD. maar ik ga het dus echt nooit meer doen :3 sta je dan je broek uit te trekken in een steegje. like wat bezielde me toen xd.


    ~ la-la-laaa.

    Wuhahaha XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Over je vraag: serieus, op mijn school is het veel erger. Een rok, broek of short moet tot aan je knieën komen, als het er boven is, word je naar huis gestuurd om iets anders aan te doen. Je buik mag niet bloot, geen te diepe inkijk, geen spaghettibandjes. Zo ja -> naar huis gestuurd. Ik heb echt een kutschool. -.-

    Sodeju, onze school is echt heel vrij. Je mag van alles dragen, het boeit ze niks. Hoofddoeken, gothicjurken, Londsdale..
    Volgens mij zijn dingen als 'Kutnegers pleur op naar je eigen land' wel verboden. Maar dat kan ik me indenken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja das waar. iedereen moet toch zijn eigen stijl kiezen en dragen. ben je emo ben je emo. gothic blijf gothic het is je eigen keus en niet dat van een ander


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney