• Hellow,

    Ik gebruik nu internet explorer omdat Quizlet er niet uitziet op Firefox. Maar als ik hier klik op "onthouden" en ik log uit, en ik wil terug inloggen, heeft dat mijn naam helemaal niet onthouden. Oo'

    Wat moet ik doen zodat dat ding mijn usernaam + wachtwoord onthoudt? Want op Firefox ging dat!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je onthouden aanvikt dan blijf je online. Je logt dan niet meer uit. Ook niet als je het venster sluit. Alleen als je op 'uitloggen' klikt log je uit. Zover ik het weet.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 18:16 ]

    Dat had ik eerst ook, nu heb ik er geen last meer van omdat ik op Chrome zit.


    your eyes are like stars in the night.

    EA schreef:
    Als je onthouden aanvikt dan blijf je online. Je logt dan niet meer uit. Ook niet als je het venster sluit. Alleen als je op 'uitloggen' klikt log je uit. Zover ik het weet.

    Neen, want als ik dat deed bij Firefox kon die mijn naam onthouden omdat ik daarop geklikt had. Als ik dat niet deed, werd ik niet uitgelogd, dan onthoudde dat gewoon mijn naam niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Neen, want als ik dat deed bij Firefox kon die mijn naam onthouden omdat ik daarop geklikt had. Als ik dat niet deed, werd ik niet uitgelogd, dan onthoudde dat gewoon mijn naam niet.

    Ik gebruik IE, en ik blijf idd online. Maar als ik mij afmeld, ben ik, meestal, toch wel onthouden..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California