• Ik borstel mijn haar nooit. Echt gewoon nooit.
    Ik heb het gewoon eigenlijk niet nodig. Oké, ik heb wel eens klitten maar dan was ik m'n haar gewoon met een beetje crèmespoeling en dan is dat ook weer klaar.(krul)
    Ook als ik mijn haar borstel wordt het lelijk; het gaat helemaal pluizen haha.
    Ik heb alleen nu even mijn haar geborsteld want dat is wel zo aardig voor mijn kapper straks..:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Reassurance schreef:
    Als ik mijn haar niet zou borstelen zou ik doodgaan, haha. Maar ik heb sowieso stijl haar, dus borstelen kan geen kwaad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb jij even geluk! Mijn haar gaat vet snel klitten, dus borstel ik het minimaal 1/2 keer per dag. Anders dan ziet het er niet uit. :3

    Als ik het een avond vergeet te borstelen zit ik de ochtend erna te kermen van de pijn. Geen aanrader voor mij dus -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, niets voor mij- ik moet mijn haar om de vijf minuten kammen. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Jean schreef:
    Ik kam het 2 of 3 keer per dag, maar er komen heel snel knopen in.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Elke dag, anders staat mijn haar 's ochtends rechtop(krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik borstel het omdat mijn haar steeds de verkeerde kanten uitligt, maar in principe zou ik dat ook met de hand kunnen doe. Mijn haar klit ook echt heel weinig vast.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik doe het ook niet vaak, omdat ik nogal lui ben :D maar ik heb er nooit problemen mee of zo, want mijn haar is stijl (:


    Nothing is heavy to those who have wings

    Oh, dat gepluis herken ik. Zwaar irritant. De laatste tijd heb ik van een vriendin geleerd mijn haar te kammen terwijl ik het met een föhn droog. Het wrodt er stijler van en gaat minder pluizen nadat ik er even met mijn handen doorheen haal.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik borstel me haar wel, anders krijg ik dat mislukte Ke$ha haar. En dat wilt bijna niemand


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik borstel mijn haar heel de dag door :Y)


    Let us die young or let us live forever.

    ik borstel mijn haar enkel als ik het net gewassen heb, maar ik ga eens proberen om het nooit te borstelen & te zien of het dan beter ligt :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    als ik mijn haar nooit zou borstelen zou ik eruit zien als een zwerfkind! ja ok je kan misschien dan met je handen goed doen maar bij mij zitten er bijna altijd wel klitten in. ik gebruikte zelf eerst anti klit spray voor die irritante klitten. en toen ik naar de kapper ging zaten er beneden nog knopen in en die zaten er denk ik al wat langer in..
    ohja en vroeger zeiden sommige kinderen "wow heb je je haar wel gekamt vandaag?!" nou dan is het wel duidelijk dat je goed moet borstelen!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 23:27 ]


    You are the dream. I am the dreamer.

    mijn haar valt momenteel uit (huil)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je stijl haar hebt kan dat, maar ik moet eens proberen om mijn haar te borstelen (krullen), ik lijk dan net een poedel. Gruwelijk :') Als ik mijn haar uitstijl, dan wel. Maarja, voor mijn krullen doe ik er ook curly-gel in, waardoor mijn haar dan harder wordt, youknow. En dan kan ik het helemaal niet kammen :') Ik was het gewoon en klaar. K'ben blij dat ik dus niet de enige ben die dit doet, mijn mama zeurt altijd dat ik mijn haar nooit borstel en dan gelooft ze nooit dat er ook anderen zijn die dat doen :') 'xoxo


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.