• ..werd ik 20. Het was eigenlijk echt heel erg speciaal en dat had ik helemaal niet verwacht. Mijn jeugd is nou niet bepaald wat je zegt ‘leuk’ geweest waardoor ik een automatische afkeer voor mijn verjaardag gekregen heb en het eigenlijk nooit meer wil(de) vieren. Vorig jaar was al heel speciaal, want toen kwamen vrienden van me met hun bandje naar Nederland en hadden ze op mijn verjaardag een concert in Eindhoven. En buiten dat heb ik vorig jaar serieus maar 2 verjaardagskaartjes gehad omdat ik het niet wilde vieren en gewoon niet zei tegen mensen wanneer ik jarig was.
    Maar dit jaar was zo.. geen idee. Sinds een tijdje woon ik nu op mezelf en nu gaat alles gewoon geweldig en je zou bijna kunnen zeggen ‘perfect’ nu ik niet meer bij mijn moeder woon. Ik ben zelfs echt gelukkig. Wat ik gewoon nog nooit heb gehad.

    Eergister heb ik Prodigy (Jolien) van het station afgehaald en zijn we de stad in gegaan. Toen zijn we eerst naar het hotel gegaan waar ik werk en hebben we daar gegeten en heb ik haar daar een beetje rond geleid. Daarna zijn we gaan winkelen en naar de bios geweest en daarna hebben we thuis pizza gegeten. En daarna nog een film gezien. Daarna heb ik wat kaartjes geopend die met de post kwamen, die overigens heel erg lief waren en me bijna aan het huilen maakte zo lief vond ik ze. Daarna zijn we maar gaan slapen, omdat het al half 2 was ofzo.

    Dus, de volgende dag (gister dus) zouden mijn broer en mijn moeder komen en ging Jolien helaas alweer naar huis. Nadat ik haar op de trein had gezet ben ik snel weer naar huis gegaan en waren mijn broer en mijn moeder er, die ook nog een hele stapel kaarten mee hadden genomen. Dat had ik gewoon echt niet verwacht, omdat ik vorig jaar gewoon zo goed als niks wilde krijgen en ook kreeg en nu kwam ik om in de verjaardagswensen en kaarten. Weer zaten er zo’n ontzettend lieve kaartjes bij.
    Toen mijn broer en mijn moeder naar huis gingen, vertrokken mijn zus en ik naar een restaurant en toen begon het zo ontzettend hard te regenen dat we gewoon echt zeikzeikzeik nat waren en toen we uiteindelijk in de bus stonden kon ik mijn jas gewoon uitwringen. Mijn zus hartstikke chagrijnig en boos maar ik vond het helemaal geweldig. Ik heb echt geen idee waarom, maar ik voelde me echt weer een 5 jarige die jarig was en alles was leuk en gezellig en de dag kon niet meer kapot. Dat gevoel komt mede ook dankzij jullie voor al jullie lieve kaartjes en krabbels en berichtjes. Dus bij deze iedereen bedankt voor de berichtjes op mijn hyves, Facebook, twitter en mijn Quizletpagina!

    Krul, bedankt voor je prachtige kaart. Je bent zo ontzettend lief, maar dat weet je zelf ook wel. Echt waar, dankjewel. Iedereen vond hem ook vet schattig en vet lief!
    Christa (&Maisa), dankje voor de lieve kaart en dankje dat je zo ontzettend veel moeite had gedaan, en nog meer bedankt dat je me zogenaamd niet uitlacht om het feit dat ik ‘oud’ ben.
    Annick, als je maar niet vergeet dat jij ook hartstikke cool bent, dankjewel voor je ontzettend lieve en schattige kaart!
    Anouk, je weet zelf wel al wat ik ervan vond. Je bent voor mij net als mijn kleine zusje dus natuurlijk betekent dat ik er altijd voor je zal zijn! En ook je handschrift is schattig. Zet je er maar overheen, want álles aan jou is schattig! :Y)
    Esther, dankjewel voor de verjaardagsspam! (nerd)

    En voor de rest waarvan ik weet dat ze een kaartje hebben gestuurd, maar die ik nog niet gezien/ontvangen heb:Heel erg bedankt!(flower)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 11:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben niet schattig! :'(


    -

    Haha, nou graag gedaan (flower). Ik wist niet naar welk adres ik het moest sturen :x. Maar ik dacht, dat komt hopelijk hoe dan ook wel bij Kirs :Y)
    Want jij had mij ook zo'n geweldige kaart en cadeaus gegeven ;o Dan is dit wel het minste wat ik terug kon doen!

    En ik ben natuurlijk heel erg blij voor je dat je zo'n leuk weekend had (: <3

    Ik dacht een paar dagen geleden nog: 'ooh, Kirsten is bijna jarig, dat mag ik niet vergeten!'
    En uiteindelijk was er gisteren net zóveel te doen dat ik er gewoon niet meer aan gedacht heb.' :X

    Sorry Kirsten en dus bij deze nog een gelukkige verjaardag! <3
    'k ben blij dat je gisteren een leuke dag hebt gehad. ;D


    Let the Night embrace you

    Gelukkige verjaardag voor gisteren dan!!? Ghahah, sorry. Ik wist het eigenlijk niet, want anders had ik je gisteren wel wat gestuurt.
    Ik ben blij dat het zo een leuke dag was, in ieder geval.
    Ik haat verjaren ook. Ik heb het al 5 jaar niet meer gevierd en altijd moeten leren met examens. Maar whatever.
    Ik ben blij voor jou, echt! (':


    Some people make the world special just by being in it

    Graag gedaan Kirs :D Damn, ik krijg een opstopping in m'n keel, haha XD Ik ben echt blij dat het nu zoveel beter met je gaat :D
    IJsberen voor life! Je weet zelluf!


    Life is hard and then we die

    Haaa, Kirsten had een leuke verjaardag(krul)
    En ik ben blij dat je mijn kaart leuk vond ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aaaaw, wat superleuk voor je! Echt fijn! Nog gefeliciteerd! (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    Muahahaha. <3

    gefeliciteerd!

    doei

    Hey wait, dit topic stamt nog van 30 september augustus O_o

    Anyway gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 14:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Hey wait, dit topic stamt nog van 30 september O_o

    Anyway gefeliciteerd!

    September of augustus? (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Mijn god 20 jaar x3
    Je bent bijna net zo oud als de Kaulitz twins :D
    Dat is wel leuk (denk ik?)


    Joy is not in Things, it is in us.

    Stripe schreef:
    (...)
    September of augustus? (krul)

    Hahaha :'DD Scheelheid hiero (baby)
    I'll change it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nog gefeliciteerd! <3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.