• horror film. Maar dan ook écht een goeie, en geen B-films zoals Death tunnel ofzo. Iets met heeeeeeeeel veel bloed, want een vriendin die ik 2jaar niet heb gezien komt, en dan wil ik horrorfilms gaan huren. :'D

    stay alive
    die is cool ook een thriller volgens mij of horror
    Ik heb hem op internet op gezocht, en aan de foto's te zien, ziet hij er wel leuk uit. :')

    Maar hé, ik wil echt iets met veel bloed en darmen enzo he. :'D

    dan moet je zeker volgen mij polter geist kijken

    dan moet je zeker volgen mij polter geist kijken
    Dat is toch iets met geesten?

    kweenie wat ik mag die niet kijken van me maxD

    kweenie wat ik mag die niet kijken van me maxD
    XD Nouja, ik wil echt iets met mensen die vermoord worden enzo, dus iets van geesten lijkt mij saai.

    oke ik zal ff kijken op internet voor je

    i know what you did last summer
    ik heb bij google afbeelding gekeken en daar staan alleen foto's op van de voor kant van de dvd maar ik heb hem gezien en er zit veel bloed in

    Tis eigenlijk een Triller maar hij heeft 5 sterren en dat is heel hoog!

    The Panic Room

    i know what you did last summer
    ik heb bij google afbeelding gekeken en daar staan alleen foto's op van de voor kant van de dvd maar ik heb hem gezien en er zit veel bloed in
    Daar is scary movie toch vanaf geleid? Lijkt me eigenlijk niets, maar oke..

    Ga uhh, naar de videotheek en vraag daar naar bloederige-horrors??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dat kan ook

    Ga uhh, naar de videotheek en vraag daar naar bloederige-horrors??
    Nee, vorige keer kreeg ik toen Death tunnel mee, en dat was zó een afknapper. Echt zo'n typisch Amerkikaanse film, met typisch Amerikaanse wijfen die om alles gillen.

    (...)Nee, vorige keer kreeg ik toen Death tunnel mee, en dat was zó een afknapper. Echt zo'n typisch Amerkikaanse film, met typisch Amerikaanse wijfen die om alles gillen.

    Oww, oké. Neem de tijd en ga zelf de films op de voorkant en alles bekijken?? Zo krijg je wel het beste resultaat :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oww, oké. Neem de tijd en ga zelf de films op de voorkant en alles bekijken?? Zo krijg je wel het beste resultaat :')
    Voorkant bedriegt. Ik dacht een keer een hele enge, vieze, gore, film gehuurt te hebben, is het gewoon zo'n domme film over iemand die door een insectenbeet een monster word en iedereen een monster maakt, en dan de wereld wou overheersen. En dat acteerwerk, gewoon bagger.