• Ik ben gister naar Beatstad geweest, en het was zoooooo vet!
    Echt, alle artiesten waren gewoon zó goed! Rebelle was ik niet bij, maar Caro Emeral, Waylon, Di-Rect en Anouk was amazing!
    Het ging wel regenen, om een uur of 8, en niet zo'n beetje ook! Maaaar ik had mijn poncho bij me, jaja! En heel veel andere mensen ook, en je kon ze daar ook kopen. Dus in de pauze tussen Waylon - Di-Rect deed ik mijn poncho aan, en het zag er zo uit. (': (Let niet op mijn te blije hoofd.)
    Ik ben helemaal losgegaan met mijn zus, mama, nicht en vriend van nicht en het was echt gewoon zooooo leuk!!
    Hier een paar foto's:
    Our cause is stronger, our love will heal. Di-Rect
    Anouk
    Waylon

    En eerst stonden alleen ik, mijn zus, mama en die vriend er was mijn nicht was een poncho kopen. Opeens duikt ze op uit het niets, helemaal doorweekt! 'De poncho's waren uitverkocht!'
    Echt onwijs zielig, maar toch wel grappig haha! Zij ging 'r droge jas pakken, en bukt zich e ik gooi een deel van mijn poncho over haar heen. Opeens wordt er een blauwe poncho naar me toe gestoken, van eem man. Mochten we die voor haar hebben! Wij hem helemaal bedanken, en die gewoon knikken, haha. Zij ook weer gered.:Y)
    En die zanger van Di-Rect gooide toen ie opkwam ook allemaal poncho's het publiek in, haha!
    Al met al was het iedergeval super vet! Volgend jaar ga ik weer, voor de derde keer:9~ Nouja, ligt eraan wie er komen natuurlijk!(krul)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 15:54 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waarom krijg ik een baby als foto? o_o Lol


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Waarom krijg ik een baby als foto? o_o Lol

    Snap ik ook niet! (': Ik upload hem wel opnieuw (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Di-rect en Waylon zijn geweldig he :9~
    En ik heb ook precies zo'n zelfde foto van Marcel met dat bord :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    Di-rect en Waylon zijn geweldig he :9~
    En ik heb ook precies zo'n zelfde foto van Marcel met dat bord :'D

    Haha! Stond jij een beetje vooraan of niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?