• en het is dan ook waarschijnlijk de laatste keer.

dit online tijdschrift bezorgt jou iedere week de nieuwste stories,weetjes,gedichten,quizzen van onze eigen users...

de eerste uitgave is gepubliceerd, ga zeker eens een kijkje nemen.

QuizCourant

als je zelf een nieuwe story, quiz, pol,weetje,gedichtje,grap,raadsel of wat er hier maar in komt. ook oudere stories zijn toegestaan mits vermelding want die moet in een andere rubriek dit geld ook voor quizzen,polls en series. dan stuur je een pb'tje naar mij met daarin:

wat? (quiz,story,poll,weetje,...)
    beschrijving? (alleen voor quiz,story of serie)
    en
    link

[ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 13:53 ]

Change, the only good thing in this world.

Zou je 't ook kunnen beperken tot één topic? :"D Want als je zo gaat beginnen dan komen er heel veel topics over 't zelfde. Dus gelieve dan één topic te gebruiken en daar alles in te vermelden.

"I shut my eyes in order to see.'

Happysnail schreef:
    Zou je 't ook kunnen beperken tot één topic? :"D Want als je zo gaat beginnen dan komen er heel veel topics over 't zelfde. Dus gelieve dan één topic te gebruiken en daar alles in te vermelden.

sorry -kijkt schuldbewust-

maar zoals ik al zei, het is de laatste (krul)

Als jij nou alles even in één topic stopt, dan sluit ik die andere topics even. Het is ook veel overzichtelijker dan.

Happysnail schreef:
    Als jij nou alles even in één topic stopt, dan sluit ik die andere topics even. Het is ook veel overzichtelijker dan.

oke dan doe ik alles in dit topic ;)

Is goed. Laat het me even weten als alles erin staat. Ik ben nu even eten.