• Zeven zussen, twee passies.
    De zeven dochters van William en Victoria zijn niet zomaar zeven meiden, zes ervan delen een passie. het zijn stuk voor stuk danseressen, allemaal talent voor wat anders. ze dansen in die dansschool van hun vader en nemen telkens weer alle prijzen mee naar huis. één van hen is anders, ze danst niet bij de dansschool van hun vader en haalt geen prijzen mee naar huis. ze heeft toen ze klein was gedanst, maar het was haar ding niet. Ze is anders als al haar zussen, ze concentreert zich niet op het dansen maar op het genieten van het leven. haar passie is het zien van de wereld, verhuizen naar New-york en het daar gaan maken als Gitariste.
    'the seven sister of the Chase Family'


    Rollen
    Zes Zussen.
    Beste vriendin van de hoofdpersoon.
    Zelf verzonnen rol.


    1. Fabregas
    2. boyzonelover
    3. Archer
    4. Ellieno
    5. Ellieno, wegens een originele dans (:
    6. Desolate


    Invullen
    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk; foto en beschrijving.
    Karakter;
    Crush;
    Dansstijl; -niet iedereen kan hiphop hè-
    Type;
    Titel;
    Waarschuwen;


    Ik weet dat dit zo duf en boring klinkt :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 12:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; Een van de zes zussen
    Naam; Miley
    Leeftijd; Twintig
    Uiterlijk; Miley
    Karakter; Komt
    Crush; Cesc Fàbregas, Spaanse voetballer in Arsenal
    Dansstijl; Streetdaaaaance (:
    Type; Miley is zeer levendig en geniet van het leven, daarom heeft zo ook voor streetdance gekozen. Ze heeft een iets stoerdere kant dan de rest van haar zussen en ze staat altijd klaar om haar mening uit te spreken. Miley is nogal onhandig met jongens omdat ze nog nooit een vriendje heeft gehad.
    Titel; I have no idea
    Waarschuwen; Wat dacht je (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 12:11 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Rol; Een van de zes zussen
    Naam; Miley
    Leeftijd; Twintig
    Uiterlijk; Foto of beschrijving
    Karakter; Komt
    Crush; Mag dat een beroemd iemand zijn? Een voetballer bijvoorbeeld (:
    Dansstijl; Streetdaaaaance (:
    Type; dat begrijp ik niet xS
    Titel; I have no idea
    Waarschuwen; Wat dacht je (:


    Ja dat mag (:
    en wat voor type meisje je bent (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; Zus Hoofdpersoon
    Naam; Demy Crystall
    Leeftijd; 13
    Uiterlijk;Demy
    Karakter; Demy is goudeerlijk, Ze kan ook goed geheimen bewaren is slim, Maar ze kan niet lachen om Racistische grapjes.Als demy ergens voor wil gaan gaat ze er zeker 100% voor.
    Crush; Stephen Gately
    Dansstijl; Klassiek Ballet -niet iedereen kan hiphop hè-
    Type; Netjes meisje maar soms stoer
    Titel; THe Dance Is Not FOrever
    Waarschuwen; Ja


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    Rol; Zus Hoofdpersoon
    Naam; Demy Crystall
    Leeftijd; 13
    Uiterlijk;Demy
    Karakter; Demy is goudeerlijk, Ze kan ook goed geheimen bewaren is slim, Maar ze kan niet lachen om Racistische grapjes.Als demy ergens voor wil gaan gaat ze er zeker 100% voor.
    Crush; Stephen Gately
    Dansstijl; Klassiek Ballet -niet iedereen kan hiphop hè-
    Type; Netjes meisje maar soms stoer
    Titel; THe Dance Is Not FOrever
    Waarschuwen; Ja


    Heb je misschien een grotere foto? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    Heb je misschien een grotere foto? (:
    Kun je me je msn geven dan stuur ik je de orginele foto.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Voor het uiterlijk, zoek ik vooral meisjes met een apart uiterlijk. dat gaat waarschijnlijk heel maf klinken, maar iets waardoor ze heel mooi zijn. niet van die simpele meisjes :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meer (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; Zus
    Naam; Jacklynn 'Jack'
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk; Jack heeft donkerdonkerdonkerbruin, krullend haar dat in een soort bobkapsel geknipt is. Haar korte krullen reiken tot een vijf centimeter onder haar oor. Ze heeft een fijn gezicht met twee gloeiende, bruine kolen als ogen. Jack is iemand die perfect weet hoe ze haar ogen moet laten spreken. Je weet exact wie je voor je hebt als je haar in het gezicht kijkt. Verder heeft Jack een hele bleke, bijna witte huid. Doordat haar lippen van nature ook een hele lichte kleur hebben en ze ingevallen wangen heeft, ziet Jack er altijd een beetje moe en ziek uit, maar dat is een deel van haar charme. Jack is niet extreem groot, met haar 1.71 m gaat ze onder de meeste mensen qua lengte. Door haar gepassioneerde dansen heeft ze wel een pezig lichaam.
    Karakter; Jack heeft twee kanten; de ene is ze wanneer ze danst, gepassioneerd, gesdisciplineerd en bot. De andere is ze buiten de danszaal; snel op haar tenen getrapt, roekeloos en niet altijd even slim. Vaak rusht ze ergens in zonder erbij na te denken. Wat zijn voor en na delen heeft. In een relatie zal ze zo bijvoorbeeld snel risico's nemen en snellen voor een bad boy gaan dan anderen. 'They make me feel alive' is haar excuus.
    Crush; Matt(hew) Chauncey , de barkeeper van een club die haar ouders haar verboden hebben. Ze is tot hem aangetrokken omdat hij verboden is.
    Dansstijl; De tango. Haar persoonlijkheid komt overeen met de tango; verleidelijk, vurig, intens, uitputtend en ingewikkeld voor de oningewijden.
    Type; De Avonturierster, zij die constant in de problemen raakt, maar toch haar dansen voor alles zet. De roekeloze, nieuwsgierige, niet te stoppen en dapper.
    Titel; Six dances and a guitar.
    Waarschuwen; Yeah:Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 11:36 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Rol; Zus
    Naam; Jacklynn 'Jack'
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk; Jack heeft donkerdonkerdonkerbruin, krullend haar dat in een soort bobkapsel geknipt is. Haar korte krullen reiken tot een vijf centimeter onder haar oor. Ze heeft een fijn gezicht met twee gloeiende, bruine kolen als ogen. Jack is iemand die perfect weet hoe ze haar ogen moet laten spreken. Je weet exact wie je voor je hebt als je haar in het gezicht kijkt. Verder heeft Jack een hele bleke, bijna witte huid. Doordat haar lippen van nature ook een hele lichte kleur hebben en ze ingevallen wangen heeft, ziet Jack er altijd een beetje moe en ziek uit, maar dat is een deel van haar charme. Jack is niet extreem groot, met haar 1.71 m gaat ze onder de meeste mensen qua lengte. Door haar gepassioneerde dansen heeft ze wel een pezig lichaam.
    Karakter; Jack heeft twee kanten; de ene is ze wanneer ze danst, gepassioneerd, gesdisciplineerd en bot. De andere is ze buiten de danszaal; snel op haar tenen getrapt, roekeloos en niet altijd even slim. Vaak rusht ze ergens in zonder erbij na te denken. Wat zijn voor en na delen heeft. In een relatie zal ze zo bijvoorbeeld snel risico's nemen en snellen voor een bad boy gaan dan anderen. 'They make me feel alive' is haar excuus.
    Crush; Is dit een celeb of gewoon een persoon ?
    Dansstijl; De tango. Haar persoonlijkheid komt overeen met de tango; verleidelijk, vurig, intens, uitputtend en ingewikkeld voor de oningewijden.
    Type; ? Dit snap ik niet.
    Titel; Six dances and a guitar.
    Waarschuwen; Yeah:Y)


    crush; maakt niet uit. :Y)
    type; wat voor type het is (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    crush; maakt niet uit. :Y)
    type; wat voor type het is (:

    Het meisje ? Of de dans ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rol; Een van de zes zussen.
    Naam; Manou
    Leeftijd; 20
    Uiterlijk; Manou
    Karakter; Manou is erg slim, en houd er van te zeggen wat ze denkt. Ze kan positief zijn, en ook weer arrogant.
    Crush; Ricardo Kaka.
    Dansstijl; Ze houd er van om veel Spaanse dansen te dansen.
    Type; Ik niet snap?
    Titel; Let's dance!
    Waarschuwen; Ik ook niet snap?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    The seven sister of the Chase family.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Archer schreef:
    (...)
    Het meisje ? Of de dans ?


    het meisje.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    het meisje.

    Ok ^^ Done ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zoek nog twee rollen, anders ga ik die zelf doen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking