• Ik kreeg net een bericht van een th hyves en die zeiden dat TH in het voorprogramma staat op 23-12-2010 in HMH Amsterdam (: 


    My heart is yours and so am I

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Hahah, in Ferbruari was Destine toch voorprogramma van Tokio Hotel? In ieder geval, ik geloof het niet. (;


    niet op 23 feb...Only Seven Left was toen voorprogramma van TH...

    on-topic: geloof je het zelf...TH als voorprogramma...het zou wel goed verkopen voor de hoofdact...omdat natuurlijk dan veel alleen naar het concert gaan voor TH...zie je opeens de hele zaal leegstromen als TH klaar is met optreden xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee dat is niet waar hoor :')

    Op 23 december staat er dit: Klik
    En er wordt niets over een voorprogramma genoemd.. En dat lijkt me ook een beetje heel erg onwaarschijnlijk dat TH bij haar het voorprogramma is..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 11:49 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Haha idd (: maar we weten nu al dat het onzin is :p


    My heart is yours and so am I

    Hagelslag schreef:
    Tokio Hotel in een voorprogramma? Zijn die tegenwoordig niet meer de hoofdact?


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Destine hoofdact? Destine? No way. Tokio Hotel is groter dan Destine - en ik ben meer fan van Destine dan van TH - maar TH is ongeveer overal zowat bekend en Destine nog helemaal niet.

    het is niet waar kijk maar op mn nieuwe topic


    Je mpp moeder swaa

    Ascendancy schreef:
    Ze zouden best in iemands voorprogramma kunnen staan. Een hele grote artiest ofzo. Like The Guns & Roses, Rihanna & Lady Gaga. Tokio Hotel is echt niet groter dan hun ofzo.


    En gelijk heb je.

    Ik heb het niet zo op TH, het is mijn stijl niet.
    Maar een paar jaar geleden waren ze nog veel bekender, toch?
    Nu hoor ik er niet meer veel van.


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. ♥

    1. Destine speelt dan in de Mezz, niet in de HMH.
    2. Tokio Hotel doet sowieso geen voorprogramma's meer (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahahaha, dat is de dag dat Destine in Breda moet optreden. Hahahaha, TH hun voorprogramma, laat me niet lachen. :')

    Desperation schreef:
    Destine hoofdact? Destine? No way. Tokio Hotel is groter dan Destine - en ik ben meer fan van Destine dan van TH - maar TH is ongeveer overal zowat bekend en Destine nog helemaal niet.

    Destine heeft in NL en ook sommige andere landen gewoon shows als hoofdact hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Waarschijnlijk niet waar, maaaaaar hier moet ik even bijzeggen dat TH de zalen niet eens meer vol krijgt, zalen worden verkleind, zalen staan nooit helemaal vol, dus tja. Lekker gaat het hier niet precies zegmaar :')


    I chill back and I spread peace n love

    Ascendancy schreef:
    Ze zouden best in iemands voorprogramma kunnen staan. Een hele grote artiest ofzo. Like The Guns & Roses, Rihanna & Lady Gaga. Tokio Hotel is echt niet groter dan hun ofzo.

    wel groot genoeg om een hoofdact te zijn, en geen voorprogramma.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:32 ]


    I Love You