• Heeft er iemand tips om goed te kunnen slapen?
    Ik kan ze best gebruiken...
    Ik probeer mijn slaapritme weer in 'school-ritme' te krijgen voor school begint (1 sept.) maar het heeft alles erger gemaakt. Ik ben nu de hele dag moe en ik kan niet slapen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gewoon een wekker hebben
    Kun je zolaat gaan slapen als je wilt =D
    Iniedergeval Dat Doe ik xD


    the world is filled with people that we dont understand

    - Neem een warme douche van te voren
    - Thee drinken
    - Warme melk met honing

    voor de rest zou ik het zo ook niet weten:S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ga op tijd slapen. Dan kan je "uitslapen", nou ja, dan heb je even veel slaap gehad als dat je om 1 uur gaat slapen en om 12 opstaat.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij mij hielp Lowlands, want voordat ik daar heen ging had ik echt een verneukt slaapschema.

    Ik denk dat je het beste gewoon héél laat naar bed kunt gaan, de dag voor je eerste schooldag. Dan ben je wel moe enzo, maar die dag hoef je toch nog niet zoveel te doen. En in de avond moet je dan gewoon op tijd gaan slapen, en dan ben je de volgende dag gewoon weer fit.

    Geen idee of dit bij jou ook werkt, maar ik deed dat vorig jaar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat gaan doen,zodat je moe word.
    Niet te laat gaan slapen en niet te laat opstaan.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 16:35 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet juist geen douche nemen.
    Van de douche word je juist wakker. Je moet een bad nemen ongeveer 1 of 2 uur voor je gaat slapen en het is een tip om je computer uit te zetten 2 uur voor je gaat slapen. Kijk in je ouders boekenkast en pak een erg moeilijk boek en begin dat te lezen (o.a Stephen King.) Je zult zien dat je dan beter en sneller zal slapen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb al drie verschillende slaaptabletten gehad, omdat ik nooit normaal in slaap kom en daarom dus ook slaapgebrek heb. Ik gebruik nu Circadine en vooral de eerste twee weken werkte dat goed. Dat wordt nu wel steeds minder, maar het is een oplossing. Je krijgt het alleen mee op recept, maar er zijn zeker weten ook wel lichtere dingen die je gewoon bij de apotheek kunt halen. :3
    Sterkte ermee. (flower)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    FireAtWill schreef:
    Je moet juist geen douche nemen.
    Van de douche word je juist wakker. Je moet een bad nemen ongeveer 1 of 2 uur voor je gaat slapen en het is een tip om je computer uit te zetten 2 uur voor je gaat slapen. Kijk in je ouders boekenkast en pak een erg moeilijk boek en begin dat te lezen (o.a Stephen King.) Je zult zien dat je dan beter en sneller zal slapen.



    Je moet juist wel een warme douche nemen, door de warme dampen versuf je.


    La credenza è una medicina contro il timore

    FireAtWill schreef:
    Je moet juist geen douche nemen.
    Van de douche word je juist wakker. Je moet een bad nemen ongeveer 1 of 2 uur voor je gaat slapen en het is een tip om je computer uit te zetten 2 uur voor je gaat slapen. Kijk in je ouders boekenkast en pak een erg moeilijk boek en begin dat te lezen (o.a Stephen King.) Je zult zien dat je dan beter en sneller zal slapen.


    Warme douche helpt net zo goed als een bad. Van te computer wordt je net zo moe als van een boek, moeier zelfs, aangezien je je ogen meer gebruikt, en Stephen King is niet zo heel moeilijk ;x Dan moet je Shakespeare gaan lezen, daar word je gewoon moe van o.o

    Maarja, alle dingen die hierboven al gezegt zijn. Wat bij mij werkt, is een glas melk opwarmen in een pannetje, daar een half pakje vanillesuiker bij doen en daar 3 theelepels honing nog bijvoegen. Wat ook helpt, is de avond voordat school begint je bed verschonen. Dan heb je schoon spul er op liggen, iets wat ook moe maakt, bij mij dan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @Girasole @Courtsan

    Van een douche word je juist wel wakker, dat heeft de doktor aan mij uitgelegd. Als je s'ochtends douched ben je toch ook veel wakkerder dan als je niet douched?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Op een redelijk uur gaan slapen. Neem nu ten laatste... 22u30 (ik zeg maar iets), en dat doe je elke dag, zodat je automatisch ook rond hetzelfde uur wakker word. En ook zoals hier al is gezegd, een kop tee of warme melk met honing doet wonderen om in slaap te geraken. ;D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    FireAtWill schreef:
    @Girasole @Courtsan

    Van een douche word je juist wel wakker, dat heeft de doktor aan mij uitgelegd. Als je s'ochtends douched ben je toch ook veel wakkerder dan als je niet douched?

    Mijn dokter heeft juist gezegt dat een warme douche helpt? Maar ik vertrouw men dokter niet dus die kan het mis hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    FireAtWill schreef:
    @Girasole @Courtsan

    Van een douche word je juist wel wakker, dat heeft de doktor aan mij uitgelegd. Als je s'ochtends douched ben je toch ook veel wakkerder dan als je niet douched?


    Mijn dokter zei juist dat je van een hele warme/hete douche moe wordt en hij raadt het altijd aan als iemand slecht slaapt (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zet idd al je wekker.
    nee niet voreg maar om 11 uur ofzo. zodat je na een lage dag weer een beetje kan slapen.
    want ik kan ook nooit slapen als ik om 1 uur wakker word ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zeg niet dat het hoeft te werken (krul)
    Maar ik viel meestal pas rond 5,6 of zelfs 7 uur in slaap in de ochtend en nu slaap ik rond 1 uur al


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!