• Dat 'vind ik leuk knopje' bij de stories.
    Do not want.
    Ik betwijfel of iemand dat ooit zal gebruiken. Ik bedoel er zit al een kilometer lege plaats tussen. Ik begrijp wel dat Rutger Quizlet ~ modern wil blijven houden, maar srsly. oO
    Ik erger me er dood aan, gewoon voor het feit alleen al dat ik een hekel heb aan Facebook en het hier nu ook al Facebookgelinkt is. ><

    Thingies schreef:
    Ik vind het niet prettig dat die knop daar is ;x


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Stripe schreef:
    Ik had het net ook door. T_T Sowieso wil ik niet dat mijn verhalen aan een andere site worden gelinkt, dus ik hoop ook echt dat niemand op dat 'ik vind dit leuk'-knopje gaat drukken. x_x


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Eens!
    Iedereen heeft fb, maar ik vind er geen zak aan.
    Het is saai.
    En die kudo's ben ik ook liever kwijt dan rijk.
    Ik vind er niet zoveel aan. Reacties blijven tenminste staan na een dag en daar kan je iets persoonlijk zeggen. Die kudo's zijn gewoon een cijfertje.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hysterical schreef:
    (...)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hingucker schreef:
    Eens!
    Iedereen heeft fb, maar ik vind er geen zak aan.
    Het is saai.
    En die kudo's ben ik ook liever kwijt dan rijk.
    Ik vind er niet zoveel aan. Reacties blijven tenminste staan na een dag en daar kan je iets persoonlijk zeggen. Die kudo's zijn gewoon een cijfertje.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind het ook niet geweldig, nee.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga dat knopje sowieso nooit gebruiken..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ehm, naja, het is goede reclame voor Quizlet. :Y)

    Maar als hier iemand bij mijn verhalen op dat knopje durft klikken, kom ik persoonlijk je hoofd eraf rukken, want mijn omgeving moet niets van mijn aanwezigheid hier afweten. (krul)

    Prodigy schreef:
    Ehm, naja, het is goede reclame voor Quizlet. :Y)

    Maar als hier iemand bij mijn verhalen op dat knopje durft klikken, kom ik persoonlijk je hoofd eraf rukken, want mijn omgeving moet niets van mijn aanwezigheid hier afweten. (krul)

    Volgens mij telt dat voor iedereen, en dat maakt het dan volgens mij geen goede reclame? :')

    Ik wil ook niet dat mijn dingen op facebook komen, want ik wil niet dat iedereen dat kan lezen. En sommige dingen zijn een beetje echt gebeurt enzo, dus de hele wereld hoeft dat echt niet te weten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het staat zelf vanonder bij elk hoofdstuk. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    vind ik ook:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Kan Rutger het niet zo instellen dat je dat ook weg kunt halen bij je verhalen? Ik wil echt niet dat mijn verhalen op Facebook terecht komen. :"S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het niet prettig dat die knop daar staat..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik snap dat het goede reclame is voor Quizlet, maar ik wil echt niet op Facebook komen. ;s


    Tom and Georg could write a bad romance.